וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקאים שמסרו את רכבם בטרייד-אין נאלצים להתמודד עם דרישת הבנקים לשלם יתרת החוב על הרכב הקודם

סוכנויות הידיעות

2.2.2009 / 11:06

גל הקריסות של סוכנויות רכב בארה"ב תוקע את בעלי המכוניות עם חובות שהם אינם יכולים לעמוד בהם


גל הקריסות של סוכנויות רכב בארה"ב, בעקבות הירידה החדה בביקוש למכוניות, הכביד גם על אלפי בעלי מכוניות בארה"ב, שנאלצו לפתע לפרוע הלוואות על מכוניות קודמות שהיו בבעלותם ומסרו בטרייד-אין – כך דיווחה סוכנות הידיעות אי-פי.

כאשר בעל מכונית לא פרע עדיין הלוואה לרכישת רכב מסויים שהוא מבקש להחליף בטרייד-אין, הבטיחו הסוחרים בארה"ב לשלם את יתרת ההלוואה מתוך כוונה למכור לאחר מכן את הרכב. אולם עם קריסתן של סוכנויות הרכב החלו חלק מהבנקים לדרוש את יתרת החוב מהבעלים הקודמים. לפי החוק, הבנקים יכולים לדרוש את יתרת החוב מהבעלים הקודמים, שבמקרים רבים חשבו כי החוב כבר שולם, או לעקל את הרכב שקיבלו במקום המכונית הקודמת.

הרגולטורים בקליפורניה ובמדינות אחרות בארה"ב, בהן וואשינגטון, פלורידה ואייווה, קיבלו לאחרונה גל של תלונות מבעלי מכוניות שקיבלו לפתע אזהרות מבנקים כי עליהם לשלם את יתרת החוב על מכוניותיהם הקודמות. אנליסטים צופים כי הבעיה תחמיר השנה, בשל המיתון המחריף והמשבר בענף הרכב.

"משהו כזה יכול להיות מזעזע מאד, משום שאנשים מגלים פתאום שהם צריכים לשלם על שתי מכוניות, והם לא מסוגלים לעמוד בכך. דירוג האשראי שלהם נחרב, וזאת בכלל לא אשמתם שהסוכנות פשטה רגל", אמרה רוזמרי שהאן, נשיאת ארגון הצרכנים למען אמינות ובטיחות בכלי רכב, לאי-פי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully