וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: נתניהו הוא המייצג של הקפיטליזם הקורס

פנחס וולף

2.2.2009 / 15:40

"לא סביר לבקש ממוביל השקפת העולם הקורסת להציל אותנו". הליכוד: "ממרומי מגדלי אקירוב הביקורת נשמעת מגוחכת במיוחד"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכה: גדי וינסטוק)

"נתניהו הוא המייצג האולטימטיבי של קפיטליזם טוטאלי, הקורס לנגד עינינו בכל העולם", כך אמר יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, במסיבת עיתונאים להצגת תוכניתה הכלכלית של מפלגת העבודה.

"לא סביר בעיני לבקש ממי שהוביל את השקפת העולם הקורסת גם להציל אותנו מתוצאותיה, ואצל קדימה אנחנו רואים בילבול, וזה משתק את הפעולה", אמר ברק.

"דיבורים יש בלי עין הרע, אבל זה לא מפתח למנהיגות. מנהיגות אמת מחזיקה מצפן פנימי, שמורה באופן ברור לאן צריך ללכת גם במצבי משבר. היום מחזיקה בו רק מפלגת העבודה. מפלגת העבודה לא תכנס לשום ממשלה שלא תהיה מוקמת בקווי יסוד שמשקפים את דרכה".

בהקשר למדיניות הכלכלית של הממשלה, אמר ברק כי, "היינו חברים בממשלה הזאת, אבל אחת הצרות היתה שלא הובלנו אותה. אנחנו בדיסוננס בתוך הממשלה. אמרנו כבר בתקציב 2008 שנדרשת הרחבה תקציבית, אבל אנחנו צריכים מנדט כדי להוביל את הכלכלה בפרט במשבר שלא היה כמוהו 80 שנה".

בליכוד הגיבו על דבריו של ברק, ואמרו, כי "ממרומי הקומה ה-31 של מגדלי אקירוב נשמעת התקפתו של ברק על 'הקפיטליזם של נתניהו' מגוחכת במיוחד. כראש ממשלה התמצו משנתו ופועלו החברתי-כלכלי בקריאה הבלתי נשכחת לאזרחי המדינה 'לפתוח את המקררים' על רקע הגידול בנתוני העוני אז. נתניהו הציל את המשק פעם אחת, ויעשה זאת שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully