וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון השיקה את הרשת החדשה - מעריכה כי עד היום נמכרו בישראל כ-60 אלף מודמים סלולריים

אמיתי זיו

2.2.2009 / 15:43

הרשת על ידי חברת אריקסון, בהשקעה של כמיליארד שקל



פלאפון השיקה היום את הרשת החדשה שלה. הרשת, שמכונה דור 3.75 פועלת בטכנולוגיה בשם HSPA ונבנתה לפלאפון על ידי חברת אריקסון, בהשקעה של כמיליארד שקל.



הרשת תאפשר לחברת פלאפון לעבוד עם כרטיסי SIM וכן לשווק מכשירים של נוקיה וסוני-אריקסוןשלא שווקו על ידי החברה. "בשבועיים הקרובים נאיץ את קצב הפרישה שלנו לכל עמדות המכירה שלנו ולקוחות יוכלו ליהנות מ-15 דגמי טלפונים חדשים", אמר באירוע מנכ"ל החברה גיל שרון.



פלאפון התגאתה במסיבה העיתונאים שנערכה הבוקר בעיקר באיכות הרשת: "הרשת החדשה תאפשר כיסוי ארצי מלא ממטולה ועד אילת כולל ברמת הגולן ואיו"ש ובאיכות מהגבוהות בעולם", אמר המשנה למנכ"ל, ניר שטרן. סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, דורון קורץ, אמר שהבדיקות מראות על מעל 99% במדד ה-`Good Calls` שמראה כמה שיחות הצליחו מתחילתן ועד סופן.



אנשי החברה הציגו בדיקות שהן ביצעו ברחבי הארץ והראו שכיסוי הדור השלישי של החברה טוב משל החברות האחרות. פלאפון בדקה את הכיסוי לאורך צירי תנועה מרכזיים בישראל (כביש 1, כביש 70) והראו שכיסוי הדור השלישי של פלאפון רציף ואילו של סלקום ופרטנר קטוע. עוד הראו אנשי ההנדסה את קצבי הגלישה בפלאפון מול המתחרות בנקודות שונות בארץ, כאשר המהירות הריאלית של גלישה סלולרית בפלאפון עמדה על בין 4 ל-5 מ"ב לשנייה ואילו מהירויות הגלישה בפועל של סלקום ופרטנר עמדו על מהירויות של סביב 1-2 מ"ב לשנייה.



החברה הציגה גם שדרוג עתידי של הרשת, כאשר אתר סמוך של החברה עבר שדרוג כזה ובאולם הודגם קצב הורדה של 20 מ"ב בשנייה. לבסוף, פלאפון הדגימה גם צפייה בוידיאו בפורטל הדור השלישי.



נתון מעניין שהציגה פלאפון באירוע הוא שמספר המחשבים הניידים בישראל עומד על 600 אלף וכ-10% מהם - 60 אלף - מחוברים לאינטרנט בפס רחב. משמעות הדבר היא כי כל אחת מחברות הסלולר מכרה עד כה כ-20 אלף מודמים סלולרים (נט-סטיק'ס). שטרן הוסיף: "שוק המודמים הסלולרים נמצא בחיתוליו ואנו צופים לו פוטנציאל עסקי רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully