וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי.טי.איי גייסה את משרד ראיית החשבון בר לב לבדיקת החשד כי בנו של המנכ"ל קיבל עמלה שלא כראוי

ניר צליק

2.2.2009 / 16:49

החברה החלה לחקור את החשד עקבות תלונה של מחזיק המניות המרכזי בטלסנס, ריצ'רד רובין



טי.טי.איי טלקום, המתמחה בפיתוח מערכות תומכות תפעול (OSS) מבוססות תוכנה לספקיות של שירותי תקשורת ברחבי העולם, מעדכנת על מצב החקירה, בחשד כי בנו של מנכ"ל החברה, מוטי ליפשס, המשמש גם כמנהל פעילות אזורית, קיבל עמלות שלא כראוי הקשורות לרכישת חברת טלסנס לפני כשנה, תמורת 2.7 מיליון דולר.



החברה גייסה את משרד ראיית החשבון ברלב, בעל ניסיון משמעותי, לדבריה, בחקירת מהלכים עסקיים לא תקינים, כדי שינהיג את החקירה. החקירה הפנימית לא הניבה עד כה כל תוצאה, מאחר והיא בשלב ראשוני. ועדת החשבונאות תעבוד עם החברה החיצונית כדי להביא לסיום החקירה בהקדם.



טי.טי.טיי הודיעה לפני כחמישה ימים כי היא קיבלה מכתב תלונה מאדוארד רובין, מחזיק המניות העיקרי של טלסנס לפני מכירתה לטי.טי.איי, שטען, בין היתר, כי ליפשס קיבל עמלות שלא כדין. דירקטוריון החברה, וכן ועדת ביקורת החשבונאות, החלו לחקור את העניין כדי לגבש החלטות בנוגע למקרה.



טלסנס הוא בית תוכנה הפועל במדינות חבר העמים ועוסק מאז 1998 בפיתוח, יישום וקידום פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים נלווים לשוק התקשורת. נכון ללפני שנה העסיקה החברה 100 עובדים. בין לקוחותיה ניתן למצוא את: קזחסטאן טלקום, UKR טלקום, MTS אוקראינה וקייבסטאר.



טי.טי.איי סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 13.2 מיליון דולר, עלייה של 12.7% מהרבעון המקביל אשתקד, בו עמדו ההכנסות על 11.7 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של מיליון דולר, או 5 סנטים למניה, ביחס לרווח נקי של 858 אלף דולר, או 5 סנטים למניה ברבעון המקביל.



ב-12 החודשים האחרונים איבדה מניית החברה כ-67% מערכה, והיא נסחרת לפי מחיר של 67 סנט, המשקף לחברה שווי של 10.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully