וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: ארקדי גאידמק ישלם לצבי ויליגר 18 מיליון שקל בגין אי עמידה בהסכם הפשרה

נורית רוט

2.2.2009 / 19:50

בחודש שעבר הגיעו הצדדים לפשרה שלפיה יעביר גאידמק לויליגר 8 מ' ש' בלבד לסילוק התביעה



איש העסקים ארקדי גאידמק ישלם לצבי ורוית ויליגר 18 מיליון שקל בגין אי עמידה בהסכם פשרה עליו חתם איתם לסילוק תביעתם. כך עולה מבקשה למתן פסק דין שהגישו ויליגר ואשר אושרה על ידי בית משפט המחוזי.

בתביעה על סך כ-18 מיליון שקל שהגישו בני הזוג נגד גאידמק, באמצעות עו"ד צבי פירון, בספטמבר האחרון נטען כי ויליגר העניקו לגאידמק הלוואה בסך 16.2 מיליון שקל לטובת חברת אמריס אחזקות, וכי כבטחון להחזר ההלוואה אמור היה גאידמק לרשום לטובתם הערת אזהרה לרישום משכנתא בתוך שמונה ימים. אלא שהערת האזהרה עדיין לא נרשמה למרות שחלף המועד, ובכך הפר גאידמק את התחייבויותיו לפי הסכם ההלוואה.



בתגובה, טען גאידמק כי מדובר בהליכי סרק קיצוניים שבהם נקטו ויליגר במטרה למנוע ממנו לתבוע אותם על הנזקים אדירי הממדים שגרמו לו.



בחודש שעבר הגיעו הצדדים להסכם פשרה שלפיו גאידמק לויליגר 8 מיליון שקל בלבד לסילוק התביעה: 2 מיליון שקל ישולם לויליגר עד סוף ינואר והיתרה עד לסוף חודש פברואר. ואולם, לפי ההסכם, אם לא יעמוד בתשלומים, יהיו ויליגר זכאים לקבל פסק דין בהעדר הגנה על מלוא סכום התביעה. לאחר שהתשלום הראשון לא שולם במועד, הוגשה הבקשה למתן פסק דין כאמור. גאידמק הצהיר בהסכם, כי הוא אינו נמצא בחדלות פירעון וכי לא הוגשה בקשה להכריז עליו כפושט רגל. גאידמק יוצג על ידי עו"ד דוד נרודצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully