וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב ממשיך להאמין בגילת: אחרי הפסקה של שבעה חודשים ממליץ "קנייה" עם מחיר יעד של 4.8 דולר למניה

שמואל שוסטר

2.2.2009 / 20:11

בבית ההשקעות צופים כי גילת תרשום הפסד נקי של 5 מיליון דולר במהלך הרבעון הרביעי של 2008


שבעה חודשים לאחר שהפסיק לסקר את במאי 2008, חוזר בית ההשקעות מיטב להמליץ על מניית החברה. בבית ההשקעות מדרגים את המניה בהמלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 4.8 דולרים - 43% מעל המחיר בו נסחרת המניה כיום.

בבית ההשקעות מתייחסים להבנות אליהן הגיעה גילת עם עם ממשלת קולומביה לגבי פרויקט קומפרטל. לחברה ולממשלה היו אי הסכמות בנוגע לשירות שבפרויקט. אי הבנות אילו גרמו לכך שהחברה הפסיקה להכיר בדו"חות הכספיים בהכנסות בגין הפרויקט בעוד שההוצאות - כ-3.7 מיליון דולר ברבעון - המשיכו להכביד על הדו"חות. כחלק מההסכמות החדשות, תשדרג גילת חלק מהציוד בקולומביה ותוכל להתחיל לקבל את ההכנסות שנותרו. הפרויקט עצמו צפוי להסתיים בשנת 2010.

בעקבות חידוש הפרוייקט צופים במיטב כי גילת עלולה לרשום הפסד נקי של כ-5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2008. בנוסף, על רקע המצב המקרו כלכלי וירידה בהשקעות של ארגונים בציוד תקשורת, מעריך האנליסט ניר זוננברג, מבית ההשקעות כי "ב-2009 נראה ירידה בהיקפי הפעילות של החברה אשר תלווה בירידה בשיעורי הרווחיות". עם זאת, לדבריו "מנגד החברה צפויה להכיר בכ-20 מיליון דולר הכנסות בגין הפרויקט בקולומביה".

זוננברג מעריך את שווי השוק הנוכחי של גילת בכ-136 מיליון דולר. לדבריו, "אם ננכה את המזומנים שבידי החברה, נקבל כי שווי השוק משקף שווי של כ-35 מיליון דולר לפעילות התפעולית של החברה". בנוסף צופה זוננברג כי בשנה הקרובה נראה פגיעה בפעילות החברה וברווחיה. עם זאת, הוא מדגיש כי בבית ההשקעות לא רואים בשנה זו כשנה מייצגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully