וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור ליברמן: "שאהוד ברק יפנה לפרקליטות המדינה, אולי גם רצח ארלוזרוב אצלי שם בין התיקים"

TheMarker

2.2.2009 / 20:28

"יש ברית בלתי קדושה בין קבוצות היסטריות: העיתונאים והפרשנים תוקפים אותי מצד אחד וש"ס מצד שני"



"אהוד ברק שואל 'מתי ליברמן ירה במישהו?'. אני מציע שברק יפנה לפרקליטות המדינה, אולי גם רצח ארלוזרוב אצלי שם בין התיקים. זה האיש שמייצג שמאל נאור. אם זה האיש אנחנו במציאות הזויה. יש ברית בלתי קדושה בין קבוצות היסטריות: העיתונאים והפרשנים הבכירים תוקפים אותי מצד אחד ומצד שני ש"ס". כך אמר הערב יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, בכנס הרצליה של המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי הרצליה



יו"ר ישראל ביתנו ציין כי "פנינו לפסול את 'בל"ד', לא בגלל שאנחנו נגד ערבים, אני אוהב את אחמד טיבי בדיוק כמו שהוא אוהב אותי אבל 'בל"ד' תומכים במוצהר ובגלוי בטרור. מייסד בל"ד, עזמי בשארה, מואשם בריגול, ברח מהארץ ומנצל כל מיקרופון כדי לקרוא להשמדת ישראל. יורשו, ג'מל זחאלקה נוסע עם דרכון דיפלומטי ישראלי לקברו של ג'ורג' חבש רב המרצחים, שם נושא נאום לזכרו".



"רק בישראל שר בממשלה מסרב לשיר את ההימנון. איני מכיר שום דוגמא אחרת בהיסטוריה העולמית לדבר דומה. ביקשנו לפסול את בל"ד שאירגנו הפגנות נגד ישראל, ובעד חמאס וחיזבאללה, בזמן שחיילינו לחמו בעזה. ראש עירית סכנין אמר 'יחיו השהידים', ח"כ זחאלקה אמר שמי שיתגייס לשירות לאומי יחשב מצורע. אנשים אלה מזדהים עם ארגוני טרור ותומכים בהם.



"דמוקרטיה לא צריכה להתאבד כדי להוכיח צדקתה", הדגיש ח"כ ליברמן. "על מדינת ישראל להפסיק להתנצל ולהמשיך לאמץ נורמות של העולם המערבי. ברמה הפרקטית מדובר על חוק המפלגות החדש, על חוק האזרחות החדש וגם שינוי כללי המשחק באוניברסיטה: לא יתכן שמי שרץ עם דגל חמאס בטכניון יקבל אפליה מתקנת. אפליה מתקנת צריכה להיות רק לחייל קרבי ששירת בצה"ל. בארץ יש רק מיעוט אחד-אלה שעובדים משלמים מיסים ומשרתים בצבא! זו מדינה שלא מבינה מהם סדרי שלטון תקין ואנו נשנה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully