וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ערוץ 10: אנחנו במסך עשן

TheMarker

3.2.2009 / 7:15



>>> רביב דרוקר, כתב ופרשן פוליטי של הערוץ: "אם היתה אפשרות שמישהו ייגש למכרז לא היה צריך לעשות את זה. מישהו מפזר מסך עשן שערוץ 10 יופעל על ידי זכיין טוב יותר, אבל אני לא רואה את זה קורה".

>>> נתי דינר, סמנכ"ל מסחרי: "אני מאמין שהרשות תרצה לתת עוד זמן להגיע להסדר אתנו כדי שנוכל להמשיך לשדר. ברור שהרגולציה שהיתה עד עכשיו לא מתאימה אם שני הערוצים מפסידים עשרות מיליוני שקלים".



>>> צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים: "בסופו של דבר זה פקידים ומדינה שמחליטים, ולפעמים מקבלים החלטות שלא מתאימות לאינטרס הציבורי. אני לא רואה מה יקרה לאלפי עובדים אם לא נהיה פה, בעיקר כשבעל הבית בא ואומר 'תנו לי להמשיך להפסיד'. ככה, באבחת סכין לפני בחירות, שני אנשים מקבלים החלטה כזו? זה לא בסדר".



>>> דבורה קמחי, היועצת המשפטית: "כולם צריכים לגלות אחריות ציבורית, לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולמצוא פתרון שלא כולל סגירה של חברת חדשות. יש פה אנשים שהם יוצאי טלעד, יש יוצאי עיתון ?חדשות', וכולם יודעים שמה שנסגר לא נפתח. המועצה מוסמכת להאריך הזיכיון, כולם מדברים על החובות אבל אף אחד לא מדבר על מה שכן עשינו והיחס בין ההשקעה העצומה לחובות המזעריים. אני מצפה שהתועלות הציבוריות של הערוץ לא יימחקו בגלל דקדקנות על קוצו של יוד. זאת פרשנות משפטית קיצונית של החוק בעיני".



>>> ליאת פלדמן, סמנכ"לית התוכן: "ערוץ 10 עשה סדרות דרמה וזה לא נזקף לזכותו לא בעיני הרגולטור, לא בעיני היוצרים וגם לא בטבלאות הרייטינג. צריך להעריך מחדש את התקנות הרגולטוריות שיתאימו לגודל השוק המסחרי בישראל וייגזרו מהיכולת של ערוצים להתפרנס כדי להבטיח השקעה ביצירה. היה נוח לכולם אם היה לפטור את הדברים בכישלון ניהולי. אבל מאחר שגם ערוץ 2 מפסיד, יש בעיה מהותית. אנחנו מדממים מיליונים בחודש מתוך מחויבות לא לרגולציה אלא ליצירה. הרגולציה היא מקל בגלגלי היצירה". >>> ראודור בנזימן, מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ, שנכח בפגישת מועצת הרשות השנייה אמר כי "אנחנו בפנים. האחרונים שמוכנים להתדיין על הפרת חוק זה אנחנו. אבל כולם מבינים, כולל הרשות, שהתנאים הנוכחיים הם לא הגיוניים. קיבלנו הסכמה מוחלטת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully