וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבקש מגופי המדיה לספק לראובני-פרידן את המחירים והעמלות שמקבל מקאן אריקסון"

מאת איילה צורף

3.2.2009 / 7:15

בכך נחלץ שילוח, נציג IPG בישראל, לעזרתו של ראובני-פרידן שכוחו ברכש מדיה נחלש משמעותית מאז פירוק יונייטד



>> לאחר שנים שבהן הסתודדו בענף הפרסום והמדיה על מעורבותו של אילן שילוח, יו"ר מקאן אריקסון, בפעילות משרד הפרסום ראובני-פרידן, המעורבות הזו נהפכה לרשמית: באחרונה פנו אנשי מקאן לממונה על ההגבלים רונית קן שהתיר לשני המשרדים לשתף פעולה ברכש המדיה.

משרד הממונה פירסם באחרונה מסמך מחקר מקיף על תעשיית רכש המדיה, שבו נקבע בין היתר כי מקאן אריקסון ומשרד הפרסום ראובני-פרידן נחשבים קבוצה, משום שסוכנות הפרסום העולמית IPG היא הבעלים של שתיהן. לאור קביעה זו, החליט שילוח "להוציא לאור" את שיתוף הפעולה בין המשרדים, שלאורך שנים לא היה רשמי, ולהקים את קבוצת רכש המדיה של IPG בישראל.



במסגרת שיחות שערך עם גופי המדיה - כמו ערוצי 2 ו-10 והעיתונות - ביקש שילוח להתייחס לרכש המדיה של לקוחות ראובני-פרידן כאל לקוחות מקאן אריקסון, לספק להם מחירי המוצעים למקאן אריקסון ולתת לראובני-פרידן את העמלות בגובה שמקבל מקאן אריקסון.



משמעות המהלך היא חיזוק כוחו של ראובני-פרידן בתחום רכש המדיה. מאז פירוק חברת יונייטד, שבה היה שותף עם שלמור-אבנון-עמיחי, נחלש כוחו משמעותית בתחום וכעת נחלץ שילוח לעזרתו. שילוח מונה בעבר לנציג IPG בישראל, ותפקידו בין היתר הוא לדאוג לאינטרסים של ראובני-פרידן.



בתגובה לדברים מסר שילוח: "קיבלנו את אישור הממונה על ההגבלים לרכוש מדיה יחד. בשלב זה לא נרכוש מדיה יחד, אם כי האפשרות הזו פתוחה בפנינו. ראובני-פרידן ימשיך לרכוש מדיה בנפרד, אך נבקש מגופי המדיה לתת לו את מחירי ועמלות מקאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully