וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור מכירה אפשרית של החברה: מנכ"ל ונשיא ספאנשן מתפטר וסמנכ"ל החברה בועז איתן יחליפו כנשיא

ניר צליק

3.2.2009 / 10:24

איתן יחליף את ברטרנד קמבו


כחלק מתוכנית הבנייה מחדש של ספאנשן, יצרנית הזכרונות, וכחלק מהתוכניות למכור את החברה או למזג אותה עם חברה אחרת, התפטר מנכ"ל החברה, ברטרנד קמבו, ואת תפקידו תופס סמנכ"ל וחבר דירקטוריון ספאנשן, בועז איתן, שיהפוך לנשיא החברה.

ד"ר בועז איתן הצטרף לספאנשן האמריקאית ומונה לדירקטור בחברה כחלק ממכירת סייפן הישראלית, אותה ייסד וניהל, לחברה במארס 2008 בתמורה ל-246 מיליון דולר. ביום חתימת הסכם המיזוג בין החברות, שיקפה העסקה לסייפן שווי של 368 מיליון דולר. אולם אז איבדה מניית ספאנשן 73% מערכה ושווייה של סייפן התכווץ ל-246 מיליון דולר בלבד - המחיר בו אושרה העסקה.

ב-15 בינואר הכריזה ספאנשן כי היא בוחנת אפשרויות אסטרטגיות למכירת החברה או לאיחודה עם חברה אחרת. החברה אף הכריזה כי בכוונתה לבצע אירגון מחדש במאזנה, כשהכוונה עשויה להיות פיטורי עובדים. מטרת צעדים אלה היא לבנות את מעמדה של ספאנשן כספקית המובילה של זכרונות פלאש מסוג NOR על ידי בניית חברה גדולה יותר.

ספאנשן הוקמה ב-1993 כמיזם משותף לייצור שבבי פלאש של AMD האמריקאית ופוג'יטסו היפאנית. היא מתמחה בייצור שבבי פלאש המשולבים במכשירים אלקטרוניים, ביניהם טלפונים סלולרים ומערכות אלקטרוניות המשולבות בכלי רכב. מטה החברה נמצא בסאניוייל, קליפורניה.

ספאנשן סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 630.9 מיליון דולר, 3% מעל הכנסות הרבעון המקביל, שעמדו על 611.1 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של 118.7 מיליון דולר או 74 סנט למניה, ביחס להפסד נקי של 71.6 מיליון דולר, או 53 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully