וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם דן רכש 58% ממניות החברה הנדל"ן פיננסיטק תמורת כ-15 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

3.2.2009 / 11:59

פיננסיטק מחזיקה בשני נכסים עיקריים: מגרש בשכונת הולילנד בירושלים ו-84 דונם ביוסטון, טקסס



איש העסקים אברהם דן בעל חברה אמריקנית, רכש את השליטה בחברת הנדל"ן פיננסיטק שהייתה עד עתה בשליטת קבוצה בראשות היזם משה הבא, אותה רכש מחברת מלרז בספטמבר 2006 מחברת מלרז. דן ישלם 15 מיליון שקל בעד 58% ממניות החברה.



נכון לפרסום הדו"ח האחרון, פעילות פיננסיטק מתמצה בהחזקת שני נכסי נדל"ן עיקריים: האחד באזור יוסטון, טקסס-ארה"ב, והשני בשכונת הולילנד שבירושלים. מנתוני הדו"ח עולה כי החל ממרס 2007 מחזיקה החברה בקרקע בשטח של כ-84 דונם ביוסטון, טקסס ששוויו הוערך סמוך למועד הדו"ח בסך של כ-11 מיליון שקל בלבד. כמו כן מחזיקה החברה בשטח של כ-4.5 דונם בשכונת הולילנד בירושלים, המיועד לבניית מגדל דירות יוקרה. החברה רכשה את המגרש לפני שנה ורבע ב-29.4 מיליון שקל. שוויו הוערך כיום על ידי שמאים ב-34.8 מיליון שקל.



פיננסיטק מדווחת עוד כי הפסידה כ-16.4 מיליון שקל בשל הלוואה שהעניקה בסך של כ-5.3 מיליון שקל לחברת אמריס שבשליטת 'פטרו גרופ' בבעלות ארקדי גאידמק. כמו כן הלוותה החברה עוד כ-10.7 מיליון שקל על אג"ח של חברת הנדל"ן נידר. נידר נמצאת בהקפאת הליכים מזה שישה חודשים ומאז לא פרעה את חובה. גם חברת אמריס נמצאת בקשיים ולא פרעה את ההלוואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully