וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החלפתו של דורון גרסטל כמנכ"ל סינרון בלו סקאפורי - בכירים נוספים בחברה עשויים לעזוב

ניר צליק

3.2.2009 / 16:40

כך נודע ל-TheMarker; החלפתו של גרסטל באה על רקע ההאטה הצפויה בעסקי החברה


אחרי שאמש פיטרה במפתיע , העוסקת במכשירי רפואה אסתטיים, את דורון גרסטל, ומינתה תחתיו את לואיס סקאפורי באופן מיידי, נודע ל-TheMarker כי גם בכירים נוספים בחברה עשויים להיפרד מהחברה.

החלפתו של גרסטל באה על רקע ההאטה בעסקי החברה ותוצאות הרבעון השלישי, שהיו חלשות מהצפוי. החברה רשמה ירידה של 13.9% מהכנסות הרבעון המקביל ל-28.5 מיליון דולר. הרווח הנקי הידרדר ב-72.5% לעומת הרבעון המקביל ל-8 מיליון דולר או 28 סנט למניה. בנוסף, ייתכן והסיבה היא ההאטה שצפויה להירשם בדו"חות הרבעון הרביעי שיתפרסמו ב-12 בפברואר, עוד כשבוע וחצי.

שמעון אקהוז, יו"ר סינרון, אמר אמש כי "ללואיס יש עבר מוצלח בניהול ארגונים מורכבים בשווקים מאתגרים, שיפור יעילותם ושיפור מצבם בשוק. עם ניסיונו בעמדות ניהול בכירות ובתחום האסתטיקה, הדירקטוריון בטוח כי לואיס הוא האדם המתאים לנהל את סינרון, תוך ניצול היתרון הטכנולוגי שלנו, מצבנו בשוק והמאזן החזק של החברה. אנחנו מתכוונים לנצל את הזמנים הקשים כדי לשפר את המודל העסקי של סינרון, וכדי לנצל את ההזדמנויות העסקיות הייחודיות שקיימות בשווקים כיום".

לפני כחודשיים צפו בבית ההשקעות קולינס סטיוארט, כי החברה תעבור להפסד נקי ברבעון זה. בבית ההשקעות חתכו את תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי מ-28.8 מיליון דולר ל-22 מיליון דולר בלבד, וחזו הפסד נקי של 7 סנטים למניה, כאשר התחזית הקודמת עמדה על רווח של 15 סנט למניה.

מסינרון לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully