וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ברוקרים לשעבר במריל לינץ' וב-UBS הסכימו לצו מניעה מעיסוק במקצועם בניו ג'רזי בגין תזמון שוק

סוכנויות הידיעות

3.2.2009 / 18:24

השלושה אף ישלמו קנסות של למעלה מ-300 אלף דולר כל אחד



3 ברוקרים לשעבר במריל לינץ' וב-UBS הסכימו לתשלום קנסות ולצו מניעה מעיסוק במקצועם בניו ג'רזי, בגין מעורבותם בתזמון שוק של קרן הגידור מילניום פרטנרס. השלושה, כריסטופר צ'אנג, ויליאם סווינו וקווין ברונוק, סייעו לקרן הגידור להסתיר זהותה, ולבצע פעולות מסחר מהירות בין השנים 2001 ל-2003, שהובילו לעלייה בעמלות המסחר של קרנות נאמנות.



סבינו וצ'אנג הסכימו לשלם כל אחד קנס בסך 425 אלף דולר, וברונוק קנס בסך 300 אלף דולר. ב-2005 שילם UBS, בו עבדו הברוקרים בתחילה, קנס בסך 54 מיליון דולר, וב-2006 שילם מריל לינץ', אליו עברו הברוקרים מאוחר יותר, קנס בסך 13.5 מיליון דולר. הבנקים אולצו להגיע להסכם בגין כשלונם לפקח על הברוקרים ולמנוע את פעולת תזמון השוק.



ביוני שעבר הסכימו שלושת הברוקרים לאיסור על עיסוק בברוקראז' מטעם הזרוע הרגולטורית של בורסת ניו יורק. בניו ג'רזי לא הודו השלושה באישומים נגדם. קרן מילניום הסכימה לוותר על רווחים בסך 180 מיליון דולר על מנת ליישב תביעות נגדה, בין היתר בגין הסתרת זהותה באמצעות יצירת למעלה מ-1,000 חשבונות ברוקראז'.



השלושה עבדו יחדיו ב-UBS, שם עסקו בתזמון שוק אגרסיווי מטעם מילניום. לאחר פניות חוזרות ונשנות של קרנות נאמנות ל-UBS, הבנק החליט להפסיק את כל פעילות תזמון השוק. בעקבות זאת, הברוקרים עברו למריל לינץ' בינואר 2002, והמשיכו משם בפעילותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully