וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תוספי המזון אנזימוטק גייסה 11 מיליון דולר

פז וייסמן

4.2.2009 / 10:48

המשקיעים בחברה הם בעלי המניות הקיימים - קרן גלנרוק, עופר הייטק, מטריאלס טכנולוג'י, חברת גלעם



חברת אנזימוטק (Enzymotec), המפתחת אינזימים ותוספי תזונה משפופרים, גייסה 11 מיליון דולר בסבב גיוס שני. המשקיעים בחברה הם בעלי המניות הקיימים, קרן הון הסיכון גלנרוק, עופר הייטק, מטריאלס טכנולוג'י, חברת גלעם, העוסקת בייצור תוספי מזון, ומשקיע זר חדש בשם ארנסיה (Arancia). כמו כן, קרובה החברה לסגירת קו אשראי בנקאי בהיקף של 7 מיליון דולר, כאשר כבר קיבלה קו אשראי בהיקף של 3 מיליון דולר.



לחברה ישנם מספר קוי מוצרים הראשון הוא תוספי מזון המונעים מחלות לב (CVD). קו המוצרים השני של החברה הם תוספי מזון המשפרים את פעילות המוח ואילו קו המוצרים השלישי של החברה הוא בתחום המזון לתינוקות. החברה מפיצה את מוצריה במספר רב של מדינות ברחבי העולם, בין היתר, בדרום קוריאה, שוודיה וארה"ב.



בועז נוי, המשנה למנכ"ל החברה אמר ל-TheMarker: "מטרת הכסף הגיוס הנוכחי היא להרחיב את פעילות החברה. אנחנו מקימים בימים אלו מפעל חדש בהשקעה של 20 מיליון דולר במגדל העמק עקב הביקושים הרבים והמוצרים החדשים אותם אנחנו מפתחים. המטרה השנייה לשמה גייסנו כספים כעת היא לתמוך בניסויים קליניים של קו המוצרים החדש שלנו, שהם תוספי מזון הנותנים מענה לבעיות, ממש כמו תרופות."



לפי נתוני IVC-ONLINE, אנזימוטק, הממוקמת במגדל העמק, הוקמה בשנת 1998, והינה בוגרת חממת ניות. החברה הוקמה ע"י ד"ר סובחי באשיר וטלי סיוון וזכתה בתחרות Fast 50 הישראלית של חברת רואי החשבון דלוייט, במקום ה-12 עם קצב צמיחה של 2134% לשנת 2008. לפניה נמצאת חברת עלמה לייזר ואחריה נמצאת חברת חברת הסטארט-אפ אינפוג'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully