וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות שערים באירופה בהובלת מגזר הפיננסים; לונדון עולה ב-0.3%; פאריס מוסיפה 0.9%

אשר שכטר

4.2.2009 / 12:07

מניית BHP עולה ב-2% למרות ירידה חדה מהצפוי ברווחים; מניית רוש צונחת ב-8.5%



בורסות אירופה רושמות כעת עליות שערים, בהובלת מגזר הפיננסים, בעקבות הערכות כי תוכניות התמריצים הממשלתיות יצליחו למנוע החרפה במיתון העולמי. בורסת לונדון עולה ב-0.3%, פאריס מוסיפה 0.9%, פרנקפורט עולה ב-0.4%.



סוכנות הידיעות הסינית הממשלתית סינחואה דיווחה היום כי ממשלת סין החלה היום בשלב השני של תוכנית התמריצים בסך 4 טריליון יואן (585 מיליארד דולר) עליה הכריזה בדצמבר. הבנק המרכזי של אינדונזיה חתך את הריבית זה החודש השלישי ברציפות. בשבוע שעבר אישר בית הנבחרים האמריקאי חבילת תמריצים בסך 819 מיליארד דולר שיזם ממשל אובמה.



מניות הפיננסים מובילות הבוקר את עליות השערים באירופה. מניית UBS מוסיפה 3.4%. מנייתה של ענקית הביטוח הבריטית אביבה עולה ב-7.5% לאחר שהחברה דיווחה כי היא צופה עלייה של 9% בהכנסותיה השנתיות והודיעה על קיצוץ דיווידנדים בסך 1.4 מיליארד דולר. מניית דויטשה בנק מוסיפה 4.8%.



מנייתה של ענקית הכרייה BHP עולה ב-2% לאחר שחברת הכרייה הגדולה בעולם דיווחה על נפילה של 57% ברווחיה במחצית הראשונה של שנת הכספים של החברה בעקבות הנפילה במחירי הסחורות והוצאות הקשורות לסגירת מפעלים ומכרות. למרות הנפילה ברווח, דיווחה BHP על עלייה של 17% בהכנסותיה במחצית הראשונה של שנת הכספים.



מנייתה של יצרנית התרופות השווייצית רוש צונחת ב-8.5% לאחר שהחברה דיווחה על ירידה חדה מהצפויה ברווחיה במחצית השנייה של 2008. רוש דיווחה כי רווחיה במחצית השנייה של השנה נפלו ל-8.97 מיליארד פרנק שווייצי (7.84 מיליארד דולר) לעומת רווח של 9.76 מיליארד פרנק בתקופה המקבילה שנה קודם לכן. תחזיות האנליסטים היו כי החברה תרשום רווח של 9.64 מיליון פרנקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully