וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי אוניברסיטת ת"א יקצצו 5% בשכרם

הקיצוץ כולל את הנשיא, הרקטור, המנכ"ל והסגנים, הדיקאנים, המזכירה האקדמית והיועצת המשפטית. נשיא האוניברסיטה: בימים קשים אלו עלינו לשמש דוגמה אישית

הנהגת אוניברסיטת תל-אביב החליטה על ויתור של 5% בשכר הסגל האקדמי והמינהלי. כך הודיע היום פרופ' צבי גליל, נשיא אוניברסיטה תל אביב, במכתב ששלח לסגלי האוניברסיטה.

פרופ' גליל מציין במכתבו, כי "בימים אלה של מצוקה תקציבית מחריפה, נוכח המשבר הכלכלי העולמי שאינו פוסח על ישראל, והנסיבות הכלכליות הקשות, שאיתן נאלצת להתמודד מערכת ההשכלה הגבוהה, נדרשים גם מעשים ולא רק הצהרות" .

גליל מדגיש, כי בנסיבות אלה מתחייבת גם הדוגמא האישית. "אני וכל הנהגת אוניברסיטת תל אביב, האקדמית והמנהלית כאחד, החלטנו אתמול על ויתור של 5% בשכרנו החודשי. פירוש הדבר, כי שכרם של הנשיא וסגניו, הרקטור וסגנו, המנכ"ל וסגניו, כל הדיקאנים, המזכירה האקדמית והיועצת המשפטית, יקוצץ מעתה לתקופה של 12 חודשים".

"לאוניברסיטת תל אביב, כאוניברסיטת מחקר מובילה, יש בסיס איתן הנשען על אנשי סגל מצוינים. אני סמוך ובטוח שיחד ובעזרתכם נוכל לעבור את התקופה הקשה הזו ולהחזיר את האוניברסיטה לפסים של צמיחה ופיתוח. קהילת האוניברסיטה כולה נדרשת עתה, יותר מתמיד, להפגין אחריות וסולידריות", אמר פרופ' גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully