וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים מעלים מחיר היעד לחברה לישראל ל-1,400 שקל למניה: צים מתומחרת יתר על המידה

נתן שבע

4.2.2009 / 14:51

מחיר היעד גבוה ב-40% ממחיר המניה בשוק; בן זאב: החברה תצליח להתמודד עם האתגרים של צים בהצלחה


לפני חודש ציין יובל בן זאב, מנהל מחלקת המסחר בכלל פיננסים, כי התמחור של צים הוא שלילי ועומד על 730 מיליון דולר בתמחור . "עם כל החששות מצים מדובר בתמחור יתר של הסיכון הגלום", כותב היום בן זאב שמעלה את מחיר היעד למניה ל-1,400 שקל - 40% מעל שוויה של המניה בבורסה.

בן זאב מעריך כי החברה לישראל תרשום הפסד של עשרות מיליוני דולרים ברבעון הרביעי כאשר צים עלולה להפסיד 100 מיליון דולר ברבעון. "תוצאות אלו כמעט חסרות משמעות בתמחור החברה לישראל וצריך להתמקד בפוטנציאל הצפת הערך", כותב בן זאב. "האתגר המרכזי כיום בחברה לישראל הוא התמודדות מוצלחת עם תוכנית ההשקעות של צים, כאשר החברה הודיעה כי אין היא ישימה. תוכנית ההשקעות הבסיסית של צים כללה השקעה של 3.1 מיליארד דולר.

"פתרון מוצלח של הסוגיה בהמשך השנה שיכלול מהלך משותף של צים, החברה לישראל, הבנקים וספקי האוניות יביא להסרת העננה הרובצת על החברה וכנראה שהדיסקאונט ייסגר במהירות. פתרון הסוגיה שווה 40% לשווי החברה לישראל", כותב בן זאב. "האתגר בצים יביא למהלכי התייעלות בקבוצה כולה, ולאי חלוקת דיווידנד", הוא מוסיף.

המודל השווי הנכסי של החבר לישראל לפי בן זאב מעניק לה מחיר של 1,950 שקל. את מחיר היעד קובע בן זאב תוך שהוא נותן דיסקאונט של 30% על שווי זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully