וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדי העובדים לא מתרשמים מההנחות של הקלאבים: "לא נשלח השנה עובדים לנופשונים בטורקיה"

עירית רוזנבלום

4.2.2009 / 17:02

סקרף את החלל שיצר החרם על אתרי הנופש של טורקיה, ימלאו אתרי הנופש של יוון, קפריסין ומזרח אירופה



אחרי 7 שנים רצופות בהן ניצבו ערי הקיט של טורקיה בראש רשימת יעדי הנופש הפופולריים של ועדי העובדים בישראל, יחול השנה מהפך.



סקר חדש של חברת ועדים, המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית של ועדי העובדים בישראל, שנערך ביום רביעי ה-4 בפברואר בקרב חתך מייצג של 193 ראשי ועדים, בעקבות התבטאויותיו של ראש ממשלת טורקיה, וגלי האנטישמיות שם, מעלה כי ועדי העובדים הוציאו את טורקיה ממפת הנופש של העובדים לשנה הקרובה.



עוד עולה מהסקר כי ועדי העובדים לא מתרשמים ממבצעי ההנחות שהחלו להציע בימים האחרונים הקלאבים בטורקיה בניסיון להחזיר את הישראלים - ומדגישים כי לא יוציאו השנה עובדים לנופשונים בטורקיה.



יעקב אלוש, מנכ"ל חברת ועדים, מציין כי הסקר חשף נתון מדהים בו 100% ממשתתפי הסקר קראו להחרים את טורקיה. בין המשתתפים: ועדי העובדים של אגד, חברת החשמל, מפעלי תובלה, התעשייה הצבאית, תנובה, עיריית חולון, ECI, אלקטרה, בתי הזיקוק, הבנק הבנילאומי, הסתדרות המורים, טמפו, בזק, תדיראן, בי"ח בלינסון, אוניברסיטת בן גוריון, מגדל, מכון וולקני, משרד העבודה, שיכון ובינוי, בי"ח מאיר, נמל חיפה, בנק מזרחי, הטכניון בחיפה, התעשייה האווירית ואחרים.



עוד מצא הסקר כי את החלל שיצר החרם על אתרי הנופש של טורקיה, ימלאו אתרי הנופש של יוון, קפריסין ומזרח אירופה. רק 20% מוועדי העובדים הודיעו כי בעקבות החרמת טורקיה כיעד תיירותי, יוציאו את העובדים לנופש בארץ. 98% מוועדי העובדים ציינו כי להורדת המחירים לא תהיה השפעה על החלטתם.



אלוש מוסיף כי פעילות ועדי העובדים בתחום התיירות היוצאת גדלה מאוד בשלוש השנים אחרונות. על פי הערכות, יוצאים מדי שנה באמצעות ועדי העובדים ומקומות העבודה למעלה 200 אלף עובדים לנפוש בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully