וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים של של מיידוף איתר נכסים בשווי של 946 מ' ד'

סוכנויות הידיעות

4.2.2009 / 20:23

כ-300 מיליון דולר בניירות ערך והשאר במזומן; ציין כי נותרו כ-1,500 פוזיציות קטנות נוספות של מיידוף



אירווינג פקארד, הנאמן האחראי על כינוי נכסי חברת ההשקעות של ברנרד מיידוף, הצליח עד כה לאתר ולהשיב נכסים של החברה בסך 946.4 מיליון דולר, במזומן ובניירות ערך. כך אמר היום פקארד במסגרת שימוע בבית משפט בניו יורק, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



פקארד אמר כי הצליח לשים את ידו על 111.4 מיליון דולר במזומן מחשבונות של מיידוף בבנקים ומוסדות פיננסים, בנוסף ל-535 מיליון דולר שנמצאו בחשבונותיו בבנק אוף ניו יורק מלון ובג'יי.פי מורגן צ'ייס, ואשר שני הבנקים הסכימו להעביר לידיו.



פקארד איתר גם ניירות ערך בשווי 300 מיליון דולר שאותם ימכור בסופו של דבר, אמר פקארד בראיון לבלומברג. עוד ציין כי ישנם 1,500-1,600 פוזיציות, כולן קטנות יחסית, וכי חלקן הן בניירות ערך לא נזילים, אשר יש להמירם במזומנים בהמשך. "ישנם עוד כמה כיסים קטנים שאנחנו בודקים כדי למצוא מזומנים", אמר פקארד. עוד ציין כי טרם הצליח להעביר לידיו נכסי נדל"ן כלשהם של מיידוף, שאותם יבקש למכור.



מיידוף בן ה-70, לשעבר יו"ר בורסת נאסד"ק, נעצר בחודש דצמבר לאחר שהודה כי חברת ההשקעות שלו היתה הונאת פונזי, המוערכת ב-50 מיליארד דולר. במידה שיורשע בעבירות המיוחסות לו, צפוי מיידוף לעונש של עד 10 שנות מאסר וקנס של 5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully