וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי נכנסת לטלפוניה הקווית

אמיתי זיו

5.2.2009 / 9:37

החברה תספק את הטלפוניה הקווית בטכנולוגייה מבוססת אינטרנט. בזק בינלאומי תהיה השחקן השביעי בשוק הקווי

בתחילת השבוע הבא, לאחר עיכוב של חודשים ארוכים, תקבל בזק בינלאומי ממשרד התקשורת רישיון מפ"א (מפעיל פנים ארצי), שיאפשר לה להתחיל לספק שירותי טלפוניה קווית המבוססת על טכנולוגיית VOB (טלפוניה המבוססת על רשת האינטרנט). בטלפוניה הקווית מתחרות כיום שש חברות, שהגדולות בהן הן בזק ו-HOT.

בזק בינלאומי היתה אמורה לקבל את הרישיון בסמוך לירידת נתח השוק של החברה האם בזק במגזר הפרטי של הטלפוניה הקווית אל מתחת ל-85% - שאירעה לפני יותר מחצי שנה.

הרישיון של בזק בינלאומי יהיה שונה מאלה של כל החברות האחרות הפועלות בתחום, בכך שלא יאפשר לה בינתיים לפעול במגזר העסקי - שבו החברה האם בזק עדיין לא ירדה מתחת לנתח שוק של 85%.

מסיבה זו בזק בינלאומי לא תוכל לשווק גם צירי - PRI צירים מרובי קווים לעסקים גדולים. בבזק בינלאומי מצפים בכיליון עיניים לרישיון ורואים בטלפוניה הקווית שירות משלים טוב לשירותי האינטרנט והטלפוניה הבינלאומית של החברה. מתן הרישיון לבזק בינלאומי חשוב מאוד גם לחברה האם, משום שבזק מוגבלת כיום בקביעת תעריפים נמוכים ללקוחותיה בטלפוניה הקווית, וסובלת בשל כך מנטישה גדולה לטובת מתחרות כמו HOT ו-012 סמייל.

בזק בינלאומי תוכל להפוך לזרוע המוזלת של בזק בטלפוניה, ולקוחות שינטשו את בזק עשויים לבחור בבזק בינלאומי, כך שיישארו לקוחות של הקבוצה. בזק בינלאומי כבר הכינה תוכניות תעריפים ומסע פרסום לשירות החדש, ואף ערכה בו ניסוי גדול - כך שהיא צפויה להשיק אותו באופן מסחרי בתוך ימים ספורים מהענקת הרישיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully