וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיע במיידוף תובע מגרושתו 2.7 מ' ד' כי הכסף היה פיקטיווי

סוכנויות הידיעות

5.2.2009 / 14:29

סטיבן סימקין טוען שלא ידע כי השקעותיו במיידוף היו חסרות ערך בעת חלוקת הנכסים



עורך דין מארה"ב אשר לטענתו השקיע 5.4 מיליון דולר בחברת ההשקעות של ברנרד מיידוף הגיש תביעה נגד גרושתו, בדרישה כי תחזיר לו את 2.7 מיליון הדולרים ששילם לה במזומן בהסדר הגירושים מאחר שלא ידע כאשר הסכים להעניק לה את הסכום שהשקעותיו במיידוף חסרות ערך.



סטיבן סימקין, שותף במשרד עורכי הדין פול וייס ריפקינד וורטון אנד גריסון, תבע את אשתו לשעבר, לורה בלנק, בדרישה כי תחזיר לו את הכסף המזומן שהעניק לה ב-2006 כאשר השניים התגרשו. בעת חלוקת נכסיהם הסכים סימקין להעניק לגרושתו, אשר לה נישא ב-1973, 2.7 מיליון דולר במזומן – מתוך מחשבה שאחזקותיו בחברת ההשקעות של מיידוף שוות 5.4 מיליון דולר.



לטענת סימקין, לאחר חשיפתה של הונאת הענק שביצע מיידוף, יו"ר נאסד"ק לשעבר, הוא גילה כי אחזקותיו בחברה היו "חסרות ערך, אפילו לא שוות את הניירות עליהם נרשמו". לטענתו, רעייתו לשעבר התעשרה שלא בצדק, בשל חלוקה לא הוגנת של הנכסים בעת הגירושים.



מיידוף בן ה-71, יו"ר נאסד"ק לשעבר, נעצר בדצמבר לאחר שהודה כי ביצע הונאת פונזי בסך 50 מיליארד דולר – אחת מההונאות הגדולות בתולדות בוול סטריט – אשר במסגרתה שילם למשקיעים הקיימים בחברת ההשקעות שלו באמצעות כספים שקיבל ממשקיעים חדשים. במידה שיורשע בעבירות המיוחסות לו, צפוי מיידוף לעונש של עד 10 שנות מאסר וקנס של 5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully