וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים לקראת המשבר: קבוצת גאון עוצרת השקעות חדשות בתחום הנדל"ן

ירון כהן צמח

5.2.2009 / 16:55

שי פרמינגר: המשבר אינו מאפשר קרקע נוחה לקבלת החלטות השקעה



על רקע תהליכי ההתייעלות וההיערכות בקבוצה למשבר הפיננסי הפוקד את שוקי ישראל והעולם. הודיעה היום קבוצת גאון הודיעה היום על ביצוע ארגון מחדש בחברת גאון נכסים - זרוע פעילות הקבוצה בתחום הנדל"ן.



לדברי שי פרמינגר, מנכ"ל גאון אחזקות ויו"ר גאון נכסים, "נכון להיום, נראה כי סקטור הנדל"ן הוא הנפגע העיקרי מהמשבר הפיננסי הנוכחי. המשבר בא לידי ביטוי בקשיים בקבלת מימון בנקאי, פגיעה חדה במחירי הנדל"ן ובעצירת פרויקטים".



על פי פרמינגר, המהלכים הם חלק מתוכנית העבודה של קבוצת גאון לשנת 2009 ובאים במסגרת תהליך ההתייעלות שנוקטת הקבוצה בעקבות המשבר הכלכלי. בקבוצה הוחלט לבצע ארגון מחדש בזרוע הנדל"ן שבמסגרתו יבוצעו מספר צעדים להפחתת ההוצאות. בין יתר המהלכים שיתבצעו - ביטול המטה הניהולי של גאון נכסים והעברת ניהול הפעילות להנהלת גאון אחזקות, בעלת השליטה בחברה.



פרמינגר הוסיף כי "המשבר יוצר חוסר וודאות וחוסר ביטחון ביכולת לחזות נכון רווחיות ושווי נכסים, ואינו מאפשר קרקע נוחה לקבלת החלטות השקעה. על כן, בשלב הנוכחי, הוחלט על עצירת ביצוע השקעות חדשות של הקבוצה בתחום הנדל"ן. ממועד החלטת החברה להיכנס לתחום הנדל"ן, ביצעה הקבוצה באמצעות גאון נכסים, מספר מצומצם ביותר של השקעות בתחום, תוך שהיא שומרת על כרית מזומנים לצורך ביצוע השקעות עתידיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully