וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף לשטחים חקלאיים בבן שמן

רנית נחום-הלוי

6.2.2009 / 9:11

בתנועה



שמות: ישי (41) ואיריס (39) בר-דב

עיסוקים: ישי וטרינר, איריס מתרגמת



מצב משפחתי: נשואים + 4



איזו דירה מוכרים? "אנו מוכרים בית פרטי במושב בן שמן בן 160 מ"ר על שטח של כ-600 מ"ר. הבית בנוי בקומה אחת ויש בו זכויות בנייה של עוד כ-250 מ"ר. הנכס כולל 4 חדרי שינה, סלון, ופינת אוכל מרווחת.



"הבית נבנה ב-1997 ורכשנו אותו ב-2003. באותו זמן ביצענו כמה שיפוצים קוסמטיים כטיח, צבע, הוספת פרגולות מחוץ לבית ודק וטיפוח הצמחייה. הנכס מתוחזק, ואין בו בעיות רטיבות, נזילות או אינסטלציה.



"הגינה כוללת דשא ועצי פרי כעץ תאנה, שסק, לימון ואפרסק. כמו כן, המיקום של הבית מעולה: יש שכנים רק מצד אחד, והצד האחר פתוח לשדות חקלאיים".



השכונה: "היישוב בן שמן שוכן כ-4 ק"מ ממזרח ללוד, בתחום המועצה האזורית חבל מודיעין. ביישוב קיימים מגוון מוסדות חינוך - ממעונות יום ועד מוסדות חינוך גבוהים יותר, כבית ספר יסודי וביה"ס תיכון במרחק לא רב. היישוב צמוד ליער בן שמן ובו מסלולי הליכה, אופניים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים.



"ביישוב קיים גם מועדון קהילתי המציע חוגים לילדים ולמבוגרים. יש ספרייה, מגרשי טניס, כדורסל וכדורגל ומזרקה במתחם שבנוי כאמפי תיאטרון, המשמשת בריכה לילדים בימות הקיץ החמים".



"האוכלוסייה במושב ברמה גבוהה, ומורכבת מזוגות צעירים בעלי מקצועות חופשיים ושכירים".



מחיר מבוקש: 2.5 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "לפי הביקוש וההיצע באזור. רק לשם השוואה, בית קטן יותר בשטח של כ-500 מ"ר נמכר לפני כמה חודשים בכ-2.1 מיליון שקלים".



מדוע החלטתם למכור את הבית דווקא עכשיו? ישי: "אנו מתכננים לעבור למגורים במשק חקלאי. במסגרת עבודתי כווטרינר אני זקוק לשטח אדמה גדול יותר".



לאן אתם מתכננים לעבור? "אנחנו לא רוצים להתרחק מהמקום הנפלא הזה. אנו מנהלים כיום מו"מ לרכישת משק במושב בן שמן בשטח של כ-11 דונם, הכולל גם חלקות חקלאיות. מלבד הגודל של האדמה החקלאית, לה אני זקוק במסגרת עבודתי, גודל הנכס ואיכותו אינו עולה על הנכס הקיים ברשותנו כיום".



אתם חוששים מקשיים במכירה בגלל המצב הכלכלי? "אין לנו חששות, נכון להיום אנו נוקבים במחיר של 2.5 מיליון שקל ואין בכוונתנו לרדת. כבר כיום, ללא פרסום באתרי האינטרנט השונים, הגיעו לפחות 4 זוגות שראו את הנכס. התגובות של המתעניינים טובות. הם מתלהבים מהבית ומהשטחים הפתוחים. אי אפשר שלא להתלהב ממקום כזה".



איפה תגורו בטווח הזמן שבין המכירה לרכישת הדירה? "העסקה היא מיידית. אנו יכולים לעבור מתי שאנו רוצים לבית החדש שלנו".



כמה זמן אתם מציעים את הבית למכירה, ואיך? "אנו מציעים את הבית כשבועיים מפה לאוזן. אם לא תתבצע עסקה בקצב שמתאים לנו, נפרסם גם באתרי אינטרנט".



תחבורה ומדד הפקקים: "הנסיעה לתל אביב נמשכת כ-20 דקות. לשוהם או לוד הנסיעה נמשכת כ-10 דקות ולמודיעין כ-15 דקות. קיימים נתיבי נסיעה חלופיים במידה שיש פקקים, ככביש מס' 44, כביש מס' 40 או דרך המושבים, דרכם ניתן להגיע עד מחלף שפירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully