וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיס פתוח

רינה רוזנברג

6.2.2009 / 13:20

כיס פתוח




רו"ח רועי גינדי, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת הנדל"ן גינדי החזקות



הקנייה המשתלמת: "לפני כחצי שנה אשתי ואני נסענו לחופשת ירח דבש באיים המלדיוויים ולטרק בסרי-לנקה. היה מדהים, שקט, נופים מהממים. הגענו לשם באמצעות מטוס שנחת על המים. חוויה מרגשת של פעם בחיים שאסור לפספס. זה אמנם עלה הרבה כסף, אבל שווה יחסית למה שקיבלנו".



הקנייה המיותרת: "אשתי ואני קיבלנו הרבה כלי כסף מחנות "הצורפים" כמתנות לחתונה. לא היה לנו מה לעשות אתם, אז הימרנו אותם בכעשרים מסגרות לתמונות עשויות כסף כדי שנוכל לשים בהן את התמונות מהחתונה. בסופו של דבר שמנו מסגרת אחת עם תמונה שלנו בסלון, נתנו עוד מסגרת אחת להורים של כל אחד מאתנו וכל שאר המסגרות יושבות אחת על השנייה ואין לנו מה לעשות אתן".



החנות הכי הכי: "אמנם יש אינסוף חנויות יפות בשדרה החמישית בניו יורק, אבל זו שהלהיבה אותי היא חנות האופנה אברקומבי אנד פיץ'. את המוסיקה המטורפת הבוקעת מהחנות שומעים כבר מהרחוב, יש המון אקשן, בובות הראווה של החנות הן למעשה דוגמנים, שנראים מצוין עם או בלי חולצה, הם מציגים את הפריטים שבחנות ומסתובבים בין הקונים. החנות תמיד עמוסה בעשרות אנשים שעולים ויורדים בין ארבע הקומות שלה".



מוצר או שירות שלא היית מוותר עליו: "חדר הכושר ביונד בשינקין. אני מבקר במקום ארבע פעמים בשבוע זה כשנה וחצי. אני מגיע לשם ב-6 בבוקר ופותח את הבוקר בריצה של 7 ק"מ.



חוויית הקנייה הטובה ביותר: "מסעדת הסלון של אייל שני בגבעתיים, שנפתחה לפני כחצי שנה. המקום פתוח רק בימי רביעי וחמישי. שני והצוות שלו מכינים את התפריט שעה לפני האירוח או אפילו באותו הרגע. המטבח פתוח לעיני כל, הסועדים יושבים בסלון ושני מגיש את המנות לשולחן. המסעדה קטנה ורומנטית".



טיפ צרכני: "דווקא בימים אלה, שבהם אין צמיחה או פיתוח עסקי, שווה וכדאי לטוס לחו"ל. כיום יש זמן לצאת מישראל, לנוח, ליהנות ולבזבז את כל מה שהרווחתם ואת כל מה שחסכתם בשנים האחרונות. פנקו את עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully