וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים: טבע צפויה להציג הכנסות של 2.92 מיליארד דולר ורווח מנוטרל של 609 מיליון דולר

יעל פולק

8.2.2009 / 11:04

"האתגר המרכזי לשנה הקרובה הוא הטמעה מוצלחת של בר; לא שוללים רכישה נוספת בשנה הקרובה"



"דו"חות טבע לרבעון הרביעי צפויים להציג הפסד חשבונאי, אבל רווח מנוטרל של 609 מיליון דולר (0.73 דולר למניה). הכנסות החברה צפויות להסתכם ב-2.92 מיליארד דולר. עיניי המשקיעים נשואות לתחזית המפורטת של שנת 2009 ולהשפעת הטמעת בר", כך כותבים הבוקר יובל בן זאב וגל רייטר, ממחלקת המחקר של כלל פיננסים.



טבע צפויה לפרסם את דו"חות הרבעון ב-17 בפברואר ובכלל מותירים המלצת תשואות שוק למניה במחיר יעד של 48.5 דולר (עלייה של 13% לעומת מחירה הנוכחי).



במהלך 2008 חזרה הנהלת טבע על הערכותיה המוקדמות לרווח למניה של מעל 3 דולרים ב-2009 ובכלל מעריכים כי "מדובר ביעד מאתגר, במיוחד לאור מיעוט השקות גנריות בבלעדיות. התחזית שלנו עומדת על רווח של 2.89 דולרים למניה, וכוללת דילול של 0.07 דולר למניה בגין רכישת בר. הנהלת טבע טרם התייחסה לדילול הצפוי מרכישת בר, אך חזרה על הערכותיה כי הרכישה תהיה אטרקטיבית תוך 4 רבעונים".



בכלל מתייחסים לאבני הדרך העיקריות עמן תאלץ החברה להתמודד במהלך 2009 ומעריכים כי "האתגר המרכזי לשנה הקרובה הנו הטמעה מוצלחת של בר לתוך החברה". בין השאר מתייחסים בכלל גם לפרסום התוצאות המלאות של מחקר ה-ADAGIO ביחס לתרופת האזילקט ולהגשת הבקשה לשינוי התוויה של התרופה, שצפויה טבע להגיש ל-FDA. בנוסף, צופים בכלל התפתחויות בשוק הטרשת הנפוצה: "כולל התקדמות פיתוחים אוראלים וכן התגברות האיום מכיוון תחרות גנרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully