וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תאחד את מרכזי הפיתוח שלה בישראל; לא יהיה שינוי במצבת כוח האדם

מעיין כהן

8.2.2009 / 15:47

בראש המרכז יעמוד פרופ' יוסי מטיאס; את האחריות המורחבת בתחום החיפוש תוביל ד"ר יואל מארק



גוגל הודיעה היום כי תאחד את שני מרכזי המו"פ שלה בתל אביב ובחיפה למרכז אחד שייקרא מרכז המחקר והפיתוח גוגל ישראל. על פי ההודעה, מרכז המו"פ החדש ימשיך להתנהל במשרדים הקיימים בתל אביב ובחיפה. מגוגל נמסר, כי לא יהיה שינוי במצבת כוח האדם. כיום מועסקים בשני המרכזים כ-80 מהנדסים (לא כולל סניף המכירות).

מהודעת גוגל עולה כי בראש מרכז המו"פ המאוחד יעמוד פרופ' יוסי מטיאס, אשר כיהן עד היום כראש מרכז המו"פ בתל אביב. למרכז החדש יהיו תחומי אחריות מורחבים לרבות בתחומים של ניתוחי מידע וחיפוש. את האחריות המורחבת בתחום החיפוש תוביל ד"ר יואל מארק, שעמדה עד היום בראש מרכז המו"פ בחיפה.



נלסון מאטוס, סגן נשיא להנדסה בגוגל אירופה מזרח תיכון ואפריקה, אמר כי "לגוגל היו בשנים האחרונות שני מרכזי מו"פ אוטונומיים בישראל, אליהם התנקז מיטב הכישרון והחדשנות הישראלית. שני המרכזים בחיפה ובתל אביב סיפקו לנו עד היום טכנולוגיות ומוצרים חדשניים ובולטים ברמה הגבוהה ביותר כמו Google Visualizations Google Trends, Google Suggestו-YouTube Annotations. מטרתנו לטווח הארוך היא להמשיך ולהפוך את מרכזי המו"פ של גוגל לחזקים אף יותר, ולהבטיח שחדשנות ומהירות ימשיכו להוות את ליבת הפעילות שלנו. עם מרכז המו"פ החדש של Google בישראל, אנחנו עושים צעד חשוב נוסף ביישום אסטרטגיה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully