וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי נהנה מהסקי בקנדה

מיכאל רוכוורגר

8.2.2009 / 17:29

אתר הסקי של נמרודי ובלוטרייך רשם בינואר הכנסות שיא של 3 מיליון דולר. מנכ"ל מישורים: "הקנדים לא מוותרים על הסקי שלהם"

אתר הגולף והסקי "הורס שואו ואלי", הממוקם כשעה נסיעה צפונית לטורונטו, רשם בחודש ינואר האחרון הכנסות שיא של כ-3 מיליון דולר - התוצאות הטובות ביותר מאז הקמתו לפני כ-42 שנה.

האתר נמצא בשליטת חברת סקיי ליין קנדה מקבוצת של גיל בלוטרייך וכן חברת שבשליטת עופר נמרודי. לפי הערכות הרווח, התפעולי התזרימי השנתי בגין האתר יגיע ב-2009 לכ-5 מיליון דולר - גידול של כ-20% לעומת שנה קודמת.

רמי שריקי, מנכ"ל מישורים, מסביר את ההכנסות הגבוהות של האתר בכך שלדבריו "הקנדים המתגוררים בטורנטו לא מוותרים עדיין על חופשת הסקי שלהם. עם זאת, הם בחרו השנה לעשות אותה סמוך מאוד לבית - ובכך הם חוסכים את עלויות הטיסה הגבוהות - בעיקר אם מדובר בחופשה משפחתית. אתר הסקי הורס שואו ואלי הוא אחד משלושת אתרי הסקי הגדולים בסביבת טורונטו והוא הקרוב ביותר אל העיר".

אתר הסקי משתרע על פני שטח של 1,800 דונם וכולל 24 מסלולי גלישה, 8 מעליות סקי, מסלולי טיובינג ומועדון סקי פרטי, על הר נפרד מהאתר הציבורי.

בנוסף, ממוקמים בתוך האתר שני מגרשי גולף תקניים הכלולים ברשימת 50 מגרשי הגולף הטובים בקנדה. באתר מבנים שונים, כולל מלון בן 102 חדרים הכולל בריכות שחיה חיצוניות ופנימיות וספא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully