וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: אמזון תחשוף גירסה חדשה של קורא הספרים האלקטרוני קינדל

סוכנויות הידיעות

8.2.2009 / 19:28

מאז הושק ב-2007 הפך הקינדל לאחד המוצרים הפופולריים של אמזון; המכשיר אזל מהמדפים בעונת החגים



אמזון, קמעונית האינטרנט הגדולה בעולם, תכנס מחר מסיבת עיתונאים בספריית מורגן בניו יורק. בבלוגוספירה מתרוצצות שמועות על כך שבמהלך האירוע תחשוף ענקית הקמעונות המקוונת דגם חדש של המכשיר הפופולרי לקריאת ספרים אלקטרוניים, קינדל. אמזון לא ציינה מהי מטרת האירוע, אותו ינחה מנכ"ל החברה ומייסדה ג'ף בזוס, אולם בלוגים ואנליסטים טוענים כי במסיבת העיתונאים תשיק את הגירסה החדשה של הקינדל. בסוף נובמבר אזלו כל עותקי הקינדל ממחסני אמזון - השנה השנייה ברציפות בה גדול הביקוש למוצר בעונת החגים על ההיצע הקיים.



"זה כמעט מובן מאליו שהם ישיקו מחר את הקינדל החדש. זה הגיוני. לא ניתן לרכוש קינדל באמזון מאז סוף נובמבר", אמר ג'ים פרידלנד, אנליסט בחברת קוון אנד קומפני, לבלומברג. לפי הערכות, הקינדל החדש יהיה ארוך יותר ודק יותר מקודמו, עם ממשק שימנע העברת עמודים בטעות.



מאז הושק ב-2007 הפך הקינדל לאחד המוצרים הפופולריים ביותר של אמזון, בין היתר בשל הבעת תמיכה של מנחת הטלוויזיה אופרה וינפרי בקורא הספרים האלקטרוניים. אמזון לא חשפה עד כה את נתוני המכירות המפורטים של המכשיר, אשר נמכר בארה"ב תמורת 359 דולר ליחידה, אך ציינה כי הביקוש עלה על כל ציפיותיה.



לדברי אנליסט סיטי מארק מהאניי, מכירות הקינדל יסתכמו ב-1.2 מיליארד דולר בשנה הבאה - כ-4% מהכנסותיה הכוללות של אמזון. אנליסט קולינס סטוארט סאנדיפ אגראוואל צופה כי הכנסותיה של אמזון ממכירות הקינדל יגיעו לרמה של 1.4 מיליארד דולר עד 2010. ברבעון הרביעי של 2008 רשמה אמזון גידול מפתיע של 9% ברווחיה ל-225 מיליון דולר, בעקבות זינוק של 18% בהכנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully