וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תחנוך במאי קו טיסות חדש ישיר מישראל לדרום אמריקה

זוהר בלומנקרנץ

9.2.2009 / 12:43

הקו יפעל שלוש פעמים בשבוע והטיסות מוצעות עתה במחירי היכרות של החל מ-999 דולר במחלקת תיירים



אל על תחנוך ב-2 למאי קו טיסות חדש ישיר מישראל לדרום אמריקה. אתמול החלה חברת התעופה לשווק ולמכור כרטיסים לטיסה LY 009 אשר תמריא מנתב"ג ותנחת בסאן פאולו, ברזיל, כעבור 14 שעות ו-45 דקות.



הקו יפעל שלוש פעמים בשבוע והטיסות מוצעות עתה במחירי היכרות של החל מ-999 דולר במחלקת תיירים והחל מ-3,299 דולר במחלקת עסקים, לטיסה הלוך ושוב, כולל מסים. הטיסות תתבצענה במטוס בואינג מדגם 777.



אל על אף מציעה טיסות המשך למגוון יעדים רחב בדרום אמריקה ובכלל זה לארגנטינה, צ'ילה, פרו, אורוגוואי, קולומביה, בוליביה, אקוודור ולעוד ערים בברזיל כמו ריו דה ז'נרו וסלבדור באהייה.



הטיסות מישראל תמראנה במוצאי שבת בשעה 22:45 ובימי שני ורביעי בשעה 21:45 בלילה; הטיסות חזרה מסאן פאולו תצאנה בימי ראשון, שלישי וחמישי בשעה 19:15 בערב ותנחתנה למחרת, בשעה 14:55 בצהריים - כעבור 13 שעות ו-45 דקות.



מנכ"ל אל על, חיים רומנו, אמר כי "השקת הקו עולה בקנה אחד עם חזון אל על 2010, השם דגש על התרחבות וצמיחה בקוי הטיסה הארוכים, תוך יצירת מענה למגמות ולצרכים של הגמזר העסקי והתיירות, וכן טיפוח תנועת התיירות לישראל. זו גם תשובתנו האמיתית למיתון ולמשבר הכלכלי העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully