וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המיתון: כלמוביל מעלה מחיריהן של מיצובישי ויונדאי

דניאל שמיל

9.2.2009 / 15:20

הסיבה: היחלשות השקל למול הין והדולר - המטבעות בהן נקנות המכוניות



כלמוביל, יבואנית מיצובישי ויונדאי, פירסמה בשבוע שעבר מחירונים חדשים וגבוהים יותר עבור דגמיה השונים. הסיבה: היחלשות השקל למול הין והדולר בהן נקנות המכוניות. חטיבת מיצובישי ייקרה את המכוניות בשיעור שבין 1%-5%. כיוון ששיעור ההתייקרות קטן משיעור העלייה בין היפאני, המכוניות לא ייצאו מקבוצות הרישוי המוכרות.



ההתייקרות כוללת את הלאנסר "קלאסיק" שמחירה עלה מ-111 ל-114 אלף שקל; את הלאנסר החדשה, שמחירה בגרסת הבסיס הוא כעת 130 אלף שקל (במקום 123 אלף); המיניוואן גרנדיס התייקר ב-7,000 שקל בגירסה הבסיסית, ומחירו הנקוב הוא 185 אלף שקל.



מחירו של מיצובישי פאג'רו ארוך עם מנוע בנזין ברמת הגימור "דקאר" כעת הוא 320 אלף שקל - עלייה של 5,000 שקל. האאוטלנדר התייקר ב-5,000 שקל בגרסתו הבסיסית, ומחירו עומד כעת על 196 אלף שקל.



את ההתייקרות הגדולה ביותר ספגה מיצובישי לאנסר איוו הספורטיווית, שמחירה עלה מ-375 אלף שקל ל-394 אלף. במיצובישי יידעו את הלקוחות הנמצאים באמצע תהליך ההזמנה, וישאירו עבורם את המחירים הישנים במשך שבוע.



חטיבת יונדאי בכלמוביל מייקרת את המכוניות במקביל, בשל עליית הדולר. מחירה של יונדאי i30 הבסיסית עלה ל-114 אלף שקל (במקום 111 אלף) והתייקרות דומה חלה גם במחירי המיניוואן מטריקס. מחירן של יונדאי סונטה וטוסון מקבוצה 4 עלה ל-151 אלף שקל (במקום 147). כל זאת מבלי לצאת מקבוצת הרישוי.



עליות המחירים של מיצובישי ויונדאי מצטרפות לעליות מחירים דומות של מאזדה, טויוטה, הונדה וסובארו שהוכרזו לאחרונה. כולן לאור היחלשות השקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully