וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין נוסעת קדימה: מכירות המכוניות בסין עברו לראשונה את מכירות המכוניות בארה"ב

סוכנויות הידיעות

10.2.2009 / 15:56

בינואר נמכרו בסין 735 אלף מכוניות; באותו החודש נמכרו 656,976 מכוניות בארה"ב, לפי אי.פי


מכירות המכוניות החודשיות בסין עברו את מכירות המכוניות בארה"ב לראשונה בהיסטוריה בחודש שעבר. נתון זה מקרב את סין להיות שוק המכוניות הגדול בעולם, לפי נתונים שפורסמו היום בארה"ב וסין.

735 אלף מכוניות נמכרו בסין בחודש ינואר - כך מסרה האגודה הסינית ליצרניות המכוניות. בארה"ב נמכרו 656,976 מכוניות בינואר - לפי חברת הייעוץ אוטודאטה.

סין הצליחה לקחת את מקומה של ארה"ב ברשימת מכירות המכוניות בימים בהם ארה"ב חווה את אחת הירידות הדרמטיות בשוק המכוניות המקומי, בו המכירות ירדו ב-37% בינואר לרמת שפל של 26 שנה.
שוק המכוניות הסיני גם הוא רשם האטה, אם כי דרמטית פחות. מכירות המכוניות בסין ירדו ב-14.4% לעומת החודש המקביל ב-2008, מרמת שיא של 860 אלף.

בשנת 2006 לקחה סין את תואר שוק המכוניות השני בגודלו בעולם מיפאן, לפי חישוב מכירת מכוניות שנתית. עם 1.3 מיליארד בני אדם, הטיפוס של סין לראש רשימת מכירת המכוניות הוא בלתי נמנע, לפי מומחים בתעשיית המכוניות.

ועם זאת, ציינה סוכנות הידיעות אי.פי, שאם מכירות המכוניות בארה"ב יתאוששו בחודשים הקרובים, היא תיוותר שוק המכוניות הגדול בעולם לפי מכירות המכוניות השנתיות.

עם צמיחתו של מעמד הביניים הסיני ופוטנציאל הצמיחה, סין היא שוק חיוני ליצרניות כמו ג'נרל מוטורס, פולקסווגן וטויוטה, בעקבות הירידה בביקוש למכוניותיהן בארה"ב, אירופה ומקומות נוספים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully