וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אר.או פיוצ'ר: הקרן הרוכשת מאיתנו דירות בבוקרשט טוענת להפרת הסכם; תיתכן עצירת תשלומים ממנה

יובל מעוז

11.2.2009 / 11:32

הקרן טוענת כי קיימים ליקויי בנייה בפרויקט אך טרם עיכבה תשלום כלשהו או ביטלה את ההסכם



הקרן שהתחייבה לרכוש את כל הדירות בפרויקט בבוקרשט של חברת אר.או פיוצ'ר טוענת להפרה של ההסכם בעקבות ליקוי בנייה ופגם בבעלות על הקרקע. בעקבות כך, טוענת הקרן כי ההפרות מהווים הפרת ההכסם עמה המקנה לה את הזכות לעצור את התשלומים עבור הדירות בפרויקט.



אר.או פיוצ'ר, שבשליטת אסף לזניק ואסף רזין, מקימה ברחוב אמינסקו בבוקרשט פרויקט המשתרע על פני שני מגרשים, עליהם יוקם בניין בן שמונה קומות מעל קומת קרקע ושתי קומות מרתף, בשטח בנוי של כ-12.8 אלף מ"ר.



החברה הודיעה כי קיבלה שתי הודעות מהחברה עמה יש לה הסכם למכירת כל הדירות בפרויקט, לפיהן, לקרן יש טענות בדבר איכות הבנייה בפרויקט וליקויי בנייה שונים, ובנוסף, טוענת הקרן כי נתגלה לה כי חלק קטן מהקרקע עליו נבנה הפרויקט הוא בבעלות משותפת עם עיריית בוקרשט.



בעקבות הודעות אלה, טוענת הקרן, כי הם מהווים הפרת ההסכם עימה ומקנים לה את הזכות לעצור את התשלומים עבור הדירות בפרויקט או לבטל את ההסכם. החברה מקבלת תשלומים מהקרן תוך כדי ההתקדמות בבניית הדירות.



אר.או פיוצ'ר מבהירה כי הקרן טרם עיכבה תשלום כלשהו או ביטלה את ההסכם, וכי היא מקיימת הידברות עם הקרן.



לאר.או פיוצ'ר יש שתי סדרות אג"ח, הראשונה בהיקף של 55.7 מיליון שקל, נסחרת בתשואה של 73%, והשנייה, בהיקף של 73.4 מיליון שקל, נסחרת בתשואה של 67%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully