וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק באך מונה למנכ"ל שטראוס קפה ולחבר ההנהלה הבכירה של קבוצת שטראוס

עדי דברת

11.2.2009 / 14:14

באך יחליף את פיטר פולהויסמ שפרש לאחר חמש שנות כהונה



דומיניק באך מונה למנכ"ל שטראוס קפה ולחבר ההנהלה הבכירה של קבוצת שטראוס. באך יחליף את פיטר פולהויס שכיהן בתפקיד במשך למעלה מחמש שנים והודיע על פרישתו באפריל.



באך (51) כיהן מ-2003 ועד באחרונה כנשיא פפסיקו מזון באזור מרכז ומזרח אירופה. משטראוס נמסר כי במסגרת תפקידו יהיה באך אחראי למהפך ולרכישות גדולות בפולין, רוסיה ובמדינות נוספות, תוך הגדלת עסקי המזון של פפסיקו באזור כולו ל-800 מיליון דולר, הן באמצעות צמיחה אורגנית והן על בסיס רכישות ומיזוגים.



לפני פפסיקו היה באך נשיא ומנכ"ל של שאנדון אסטייטס, חברת הבת בתחום המשקאות החריפים של לואי ויטון עם היקף פעילות של 200 מיליון דולר בחמש ארצות ייצור. את הקריירה המקצועית החל באך בקבוצת דנונה.



ארז ויגודמן, מנכ"ל קבוצת שטראוס, אמר כי שטראוס קפה רשמה צמיחה בחמש השנים האחרונות תחת ניהולו של פיטר פולהויס, ושילשה את מחזור המכירות שלה ממיליארד שקל ב-2003 לכ-3 מיליארד שקל בסוף 2007.



"בתקופה הזו נבנתה חברת קפה גלובלית, השישית בגודלה בעולם (במונחי קפה ירוק), בעלת מעמד תחרותי מוביל בשווקים שבהם היא פועלת ועם תוכניות להמשך התרחבות וצמיחה מהירה", אמר ויגודמן והוסיף כי התהליכים הללו הובילו ליצירת השותפות עם TPG - אחת מקרנות הפרייבט אקוויטי הגדולות בעולם, אשר רכשה 25% משטראוס קפה לפי שווי חברה של מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully