וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת דחה את מועד שימוע המפעילים הוירטואליים בשבועיים - בגלל מבצע "עופרת יצוקה"

אמיתי זיו

11.2.2009 / 19:56

חברות הסלולר טענו כי עובדים רלוונטים להכנת מסמכי השימוע נעדרו בשל שירות מילואים



משרד התקשורת קיבל את בקשת מפעילות הסלולר ודחה את מועד סגירת השימוע בנושא כניסת מפעילי סלולר וירטואליים (MVNO) לשוק הישראלי. המועד האחרון להגשת עמדות החברות נדחה מהתאריך ה-15 לפברואר לתאריך אחד במארס.



כאמור, חברות הסלולר היו בין הדורשות של הארכת מועד השימוע מלכתחילה, משום שלטענתם דרוש זמן להתייחס לסוגייה נרחבת זו. בהתחלה התנגד המשרד להארכה אבל אז שלפו חברות הסלולר טיעון מנצח - יש לדחות את מועד סיום השימוע בגלל מבצע "עופרת יצוקה", כאשר גורמים רלוונטים בחברות להכנת מסמכי השימוע נעדרו מהעבודה בגלל שירות מילואים במבצע.



משרד התקשורת קיבל החלטה להכניס מפעילי סלולר חדשים לשוק הישראלי, באמצעות המודל הווירטואלי, בו למפעילים אין בהכרח תשתית והם רוכבים על התשתית של חברות הסלולר הקיימות. השימוע אינו נוגע לעצם המדיניות שכבר אומצה אלא רק להסתייגויות שיש לחברות על התקנות ומבנה הרישיון של המפעילים החדשים.



בין החברות אשר רוצות להיהפך למפעילות וירטואליות ולהיכנס לשוק הסלולר נמצאות 012 סמייל, HOT, אקספון וחברת דואר ישראל. אחת הטענות של כל החברות הללו היא כי לוח הזמנים שנקבע לרפורמה הוא ארוך מידי, ולכן הן אינן צפויות להתמלא שמחה עם דחיית מועד השימוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully