וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוע הממשלתי ללווי הבתים מתחיל לעבוד: מספר הבתים בהליכי עיקולים בארה"ב ירד ב-10% בדצמבר

סוכנויות הידיעות

12.2.2009 / 9:26

עם זאת, בינואר עלה מספר הודעות העיקולים בארה"ב על 250 אלף – זה החודש ה-10 ברציפות



מספר הודעות העיקולים בארה"ב עלה בינואר על 250 אלף, זה החודש ה-10 ברציפות, לאחר שהנפילה החדה במחירי הבתים הותירה לווי משכנתאות רבים עם נכסים השווים פחות ממחיר המשכנתא. כך דיווחה היום חברת ריאלטי טראק, העוקבת אחרי שוק הנדל"ן בארה"ב.



לפי ריאלטי טראק, 274,399 בתים בארה"ב היו בשלב כלשהו של הליכי עיקולים בינואר, החל מהאזהרה הראשונה על איחורים בתשלומי המשכנתא ועד לעיקול הבית על ידי הבנקים או חברות המשכנתאות. מדובר בעלייה של 18% לעומת ינואר 2008 – העלייה השנתית ה-37 ברציפות במספר הבתים המצויים בהליכי עיקולים בארה"ב.



עם זאת, למרות העלייה השנתית ירד מספר הבתים המצויים בהליכי עיקולים בארה"ב ב-10% בינואר, לעומת דצמבר - בעקבות ניסיונות הבנקים והסוכנויות הממשלתיות לבלום את העלייה במספר עיקולי הבתים. מספר העיקולים על ידי בנקים נפל ב-15% לעומת החודש הקודם.



למרות הנתונים החודשיים המעודדים, אמר סמנכ"ל השיווק של ריאלטי טראק, ריק שרגא, כי מספר הבתים המצויים בהליכי עיקול בארה"ב בינואר הוא הרביעי בגודלו מאז החלה ריאלטי טראק לפרסם את הנתונים בינואר 2005. שרגא הוסיף כי מאות אלפי משכנתאות שוות כעת יותר מהבתים שכנגדן נלקחו, וקרא לחברות ולסוכנויות הממשלה להפחית את חובות הלווים בעקבות הנפילה במחירי הנכסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully