וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחראי תחום פיתוח עסקי וניו מדיה ברשת מני מיכאלי, פורש לטובת משרה ניהולית בשוק המדיה הבינלאומי

אופיר בר-זהר

12.2.2009 / 10:55

מיכאלי ישמש מנהל מדיה בחברה בריטית שמתמחה במשחקים



אחראי תחום פיתוח עסקי וניו מדיה ברשת, מני מיכאלי, פורש מתפקידו לטובת משרה בשוק המדיה הבינלאומי. מיכאלי עובר לבריטניה ויעבוד בחברה שמתמחה בקידום משחקים - משחקי רשת און ליין וקונסולות. מיכאלי יהיה אחראי על תחומי ניהול המדיה וההפצה. כך נודע ל-TheMarker.



מיכאלי, אשר עבד ברשת במשך כשנתיים וחצי ולפני כן עבד במחלקה הכלכלית של ארנסט אנד יאנג, היה אמון על תחום פיתוח העסקי, החטיבה הבינלאומית ("רשת אינטרנשיונל"), וניהול חטיבת הניו מדיה האחראית על הפעילות הסלולארית של הזכיינית, אתר האינטרנט, ה-VOD ועוד. מיכאלי אישר את הפרטים ומסר: "אני גאה באופן אישי ובעיקר מחלקתי על ההישגים שרשת הגיעה אליהם בתחומים שתחת אחריותי. יצרנו בחברה מספר מנועי צמיחה בכל הקשור לתחומי ההפצה הדיגיטאלית, התחום הבינלאומי ותחומי הפיתוח העסקי".



מיכאלי אמר עוד כי "אני רוצה להודות ליוחנן צנגן ואילן טוביהו על האמון והתמיכה לאורך כל הדרך ובעיקר להודות לעמיתי במחלקה, שבלעדיהם ההישגים שאליהם הגענו בתקופה מורכבת זו היו פחותים באופן משמעותי".



מרשת נמסר בתגובה: "בשנים בהן מני ניהל את הפיתוח העסקי של רשת נעשו צעדים גדולים מאוד בתחומי אחריותו. אנחנו מודים לו ומאחלים לו בהצלחה בתפקידו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully