וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים את אבא: משפחתו של בוב מארלי תמכור מוצרים נלווים עם שמו של האמן

סוכנויות הידיעות

12.2.2009 / 13:13

המשפחה חברה לחברת השקעות פרטית ותשיק משקאות, בתי קפה, בגדים, כלי מוסיקה, נעליים ומוצרי אלקטרוניקה



משפחתו של המוסיקאי בוב מארלי הסכימה למכור זכויות הפצה למוצרים נלווים עם שמו, ובכך פינתה את הדרך למשקאות על שמו של מארלי, מזוודות, מלונות ואולי אפילו משחקי וידיאו.



"אנחנו מוכנים להעניק רישיון כמעט לכל דבר", אמרה ביתו של מארלי, סדלה, אבל הוסיפה: "אם משהו לא ימצא חן בעינינו, אנחנו לא נאשר אותו".



משפחתו של מארלי חברה לחברת ההשקעות הפרטית הילקו כדי להרוויח משמו של מארלי ומשיריו, וכדי למנוע ממזייפי סחורות ודיסקים להפיץ מוצרים בשמם. בין המוצרים הראשונים להיות משווקים: משקה אלכוהולי וקפה שעליהם מתנוסס שמו של מארלי.



ברשימת המוצרים הנוספים שעשויים לצאת בקרוב במסגרת המותג הרשמי: אוזניות, סנואו-בורד, נעליים, כלי מוסיקה ומוצרי אלקטרוניקה שונים.



סדלה מארלי, ביתו הגדולה של הזמר, פירסמה בעבר ספר ילדים שמבוסס היה על שירו "Three Little Birds". שם השיר עשוי להפוך למותג לבגדי ילדים, נעליים וצעצועים, לפי סדלה.



לפי תוכנית אחרת תיפתח רשת בתי קפה תחת השם "One Love", שבה אנשים יוכלו לבוא לאכול אוכל ג'מייקני, לשמוע מוסיקה טובה ולדבר עליה, לפי סדלה. "זה משהו שתמיד התעניינו בו. אנחנו מדברים על התרחבות עולמית - לונדון, אסיה, אמסטרדם", אמרה סדלה ל-BBC.



הביקוש למוצרי בוב מארלי הובילה לתעשיית זיופי מוצרים בשווי 600 מיליון דולר, לפי סדלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully