וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT תגבה תשלום על השידור החי מבית "האח הגדול"

מאת אופיר בר-זהר

13.2.2009 / 7:13

מנויי הכבלים שירצו לצפות בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי בערוץ 20 ייאלצו לשלם עד 10 שקלים. העונה תעלה לאוויר במארס בהשתתפות ידוענים ותימשך כחודש



>> שיתוף הפעולה בין זכיינית ערוץ 2 קשת לחברת הכבלים HOT נמשך: ערוץ 20 בכבלים יעביר בשידור חי את המתרחש בבית "האח הגדול" בעת העונה הבאה של תוכנית הריאליטי. עם זאת, בעונה זאת ייאלצו הצופים לשלם על הצפייה בערוץ. לפי הערכות, המחיר יהיה עד 10 שקלים לצפייה בעונה כולה.



עדיין לא ברור אם קשת תשתף פעולה באופן דומה עם חברת הלוויין yes. בעונה הקודמת הוצע ל-yes לשדר ערוץ מקביל לערוץ 20 ב-HOT, אך היא לא היתה מעוניינת בכך.

בעונה החדשה תיקרא התוכנית "האח הגדול VIP", וישתתפו בה ידוענים. בין מי שהוזכרו כמועמדים להשתתפות היו האחיות שרונה ודניאלה פיק, אילנה אביטל, מיקי בוגנים והעיתונאים גדעון לוי ובוקי נאה. העונה תהיה קצרה באופן משמעותי מהעונה הקודמת ותימשך כחודש בלבד. היא תעלה לאוויר בתחילת מארס.



בדרך כלל מקבלים המשתתפים בתוכניות ריאליטי כמה אלפי שקלים בחודש תמורת השתתפותם. סביר להניח כי הידוענים לא יסתפקו בשכר המשולם לאלמונים, וקשת תשלם להם סכומים גבוהים יותר תמורת השתתפותם והפגיעה בפרטיותם.



ערוץ 20 ב-HOT נהפך לערוץ השלישי הנצפה ביותר מבין כלל הערוצים בעת שידור העונה הקודמת של "האח הגדול". פרקי התוכנית, ששודרו בערוץ 2, זכו בנתוני צפייה מצוינים, והתוכנית עוררה דיון ציבורי סוער.



לאחר הצלחת העונה הקודמת העלתה קשת באופן משמעותי את המחיר על העברת השידורים החיים מבית "האח הגדול" ודרשה כמה מיליוני שקלים. הסכום שתשלם HOT לקשת לא נמסר, אך לפי הערכות, הסכום קרוב יותר לדרישת קשת מאשר למחיר ששולם בעונה הראשונה.



קשת ו-HOT אישרו כי ערוץ 20 יחזור לפעולה עם עליית העונה החדשה. מ-yes נמסר בתגובה: "איננו עוסקים בעניינים מסחריים מעל דפי העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully