וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה הישר משיפוץ

רנית נחום-הלוי

13.2.2009 / 8:11

בתנועה



שמות: יניב (35) ולימור (34) כהן



עיסוקים: יניב בעל משרד התיווך 'יניב נכסים', לימור עצמאית בתחום טקסטיל

מצב משפחתי: נשואים + 3



איזו דירה מוכרים? יניב: "אנו מוכרים דירה חדשה בת 3.5 חדרים בשטח של כ-86 מ"ר. הדירה, ברחוב השר משה 3 ברמת גן, ממוקמת בקומה שנייה בבניין בן 3 קומות עם חניה רשומה בטאבו. רכשנו את הדירה לפני כ-8 חודשים. לא התגוררנו בה ולו יום אחד, ואנו מציעים אותה כשהיא משודרגת ואחרי שיפוץ - הרסנו אותה מהיסוד ושיפצנו אותה כליל בסכום של כ-250 אלף שקל.



"הדירה מושקעת מאוד וכוללת בין היתר ריצוף 60X60 אפרפר, מיזוג מרכזי ותשתיות חדשות. ישנן רצפות פרקט בחדרי השינה, הכוללים גם נקודות טלוויזיה ודלתות בלבן.



"המטבח עוצב על ידי נגר פרטי בצבע אפרפר-סגול, ויש בו ארונות זכוכית, שיש קיסר לבן ופינת אוכל עם כיסאות בר. באמבטיה עשינו חיפוי פסיפס והתקנו מראה על קיר שלם. בסלון הותקנה זכוכית מבודדת של 6 מ"מ. כמו-כן התקנו 'ארון תקשורת', ללא קשר לארון חשמל, דרכו ניתן להתחבר לאינטרנט ולכבלים".



השכונה: "מדובר בסביבה שקטה אך מרכזית בסמוך לשכונת תל גנים היוקרתית. הבניין סמוך לפארק, מוסדות חינוך ומרכז קניות גדול הכולל סופר פארם, דואר וסופר מרקט. הדירה נמצאת באזור פסטורלי, עם הרבה ירוק מסביב, נוף פתוח ונגישות לכל מקום".



תחבורה ומדד הפקקים: "במרחק של כ-5 דקות נסיעה נמצא ציר אלוף שדה. ומשם הנסיעה לתל אביב נמשכת 10-20 דקות, ולאזור השרון 30-50 דקות, תלוי בפקקים".



מחיר מבוקש: 1.25 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? יניב: "ראשית, עשיתי בדיקה באינטרנט ובחנתי כמה דורשים על דירת 3.5 חדרים. כמו כן, בדקתי מחירי דירות שנמכרו בסביבה. לפני כחודש נמכרה בשכונה דירת 3 חדרים לא משופצת בכ-1.1 מיליון שקל. לדירה שלנו יש כמה יתרונות: היא משופצת מהיסוד, יש לה חניה בטאבו, ומדובר בסביבה איכותית ושקטה".



מדוע החלטתם למכור את הדירה דווקא עכשיו? "הוצעה לנו הצעה מפתה לרכישת קרקע לבנייה פרטית בשכונת עיר גנים בפתח תקווה. היה לנו חלום לגור בבית פרטי, המחיר קוסם לנו, ועלינו להחליט בתוך שלושה שבועות. הדבר בהחלט שינה את התוכניות לגבי הכניסה לדירה הנוכחית, שהשקענו בה את מיטב זמננו וכספנו".



היכן תגורו? "אם נצליח לגייס את הכסף בטווח הזמן הקצר, נרכוש את הקרקע בפתח תקוה. נמשיך להתגורר בשכירות בגבעתיים, ואת הדירה נציע למכירה. אם לא נעמוד בלוחות הזמנים, נעבור להתגורר בדירה החדשה".



תשקלו להשכיר את הדירה החדשה? "כבר הציעו לי לשכור את הדירה בסכום של כ-5,500 שקל לחודש. זה מחיר מעולה, אבל החלטנו לא להשכיר את הדירה בעד שום הון. גם אנחנו לא נעבור להתגורר בדירה לטווח זמן קצר. אנו מעוניינים למכור את הדירה כפי שהיא, כדי שלא ייווצר בלאי".



אתם חוששים מקשיים במכירה בגלל המצב הכלכלי? "המיתון בהחלט משפיע, אבל מצד שני אנו גם נתקלים בלקוחות רציניים שרוצים לגור בעיר ויש להם יכולת כלכלית, גם אם פלח השוק הזה קטן יחסית. יחד עם זאת, אני חושב שהמחיר שאנו מציעים הוא שפוי בהחלט. כמו כן, הוא אינו סופי, וקיימת גמישות".



כמה זמן אתם מציעים את הדירה למכירה, ואיך? "אנו מציעים את הדירה במשך כחודש באתרי האינטרנט. הגיעו כמה הצעות רציניות, אך לא מספיק טובות לטעמנו".



-



למעוניינים ניתן ליצור קשר בכתובת המייל Yanivc3@bezeqint.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully