וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיס פתוח

רינה רוזנברג

13.2.2009 / 9:44



עופר גרין, מנכ"ל ישראייר

הקנייה המשתלמת: "באחד מסיורי האחרונים בשוק הפשפשים ביפו, נחו עיניי על חפץ מדהים. גרמופון ישן משנות ה-30 של המאה הקודמת מתוצרת HMV. מעבר למראהו המקסים, כשנוכחתי שהוא גם פועל, לא יכולתי לעמוד בפניו. שילמתי 1,100 שקל שמסבים לי אושר רב בכל ערב שאני חוזר הביתה ומבחין בו עומד בגאון בפינת חדר האורחים. האושר הזה מוכפל פי כמה כאשר אני מדגים את נגינתו (הצפצפנית) לאורחים".



הקנייה המיותרת: "לפני שלושה חודשים רכשתי לבנה הבכור של זוגתי קורקינט חשמלי משוכלל באלפי שקלים. לפני שעבר חודש ובעיקר לפני שהתחיל הנער ליהנות ממנו, נגנב הקורקינט ממחסן ביתנו".



החנות הכי הכי: "חנות השטיחים של שלמה בשוק הפשפשים. עולם קסום שלקוח הישר מסיפורי עלי באבא ו-40 השודדים. אלפי שטיחים מעשרות מדינות, יחס אישי, עדכונים טלפוניים על סחורה חדשה ובעיקר מרחב בלתי מוגבל למשא ומתן. חוויה. גם כשלא קונים, נהנים"



מוצר או שירות שלא היית מוותר עליו: "עיתוני הבוקר. פשוט לא יכול לצאת מדלת הבית לפני סקירה מקיפה שלהם".



חוויית הקנייה הטובה ביותר: "חוויית קנייה חד פעמית היתה לנו בצ'אנג מאי תאילנד. נכנסנו בתמימות לגלריית אמנות בשם T.Tara Collection, נדהמנו מאוסף הפסלים שמקורם בבורמה ומשם התגלגלנו לפגישה עם בעל העסק, בלב מחסן ענק של חפצי אמנות מחוץ לעיר. שעות ארוכות וקסומות של סיור, מיון, בחירה ומשא ומתן הביאו בסופו של יום לרכישת אוסף פסלים עתיקים שמפאר את ביתנו.



"גם בשוק יום א' של העיר Apt בפרובאנס, צרפת, חווינו קניות נהדרות של מבחר מוצרים וכלים מיוחדים לקישוט הבית והמטבח. מומלץ בחום".



טיפ צרכני: "לכו לסופרמרקט עם רשימה מפורטת ותנו לעצמכם ציון על רמת העמידה במשימה. זה יחסוך לכם מאות שקלים בכל חודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully