וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר יאנקי-גרופ: קומברס המובילה את תחום הבילינג בעולם

אמיתי זיו

15.2.2009 / 12:53

למקום השני הגיעה חברה ישראלית נוספת - אמדוקס



הישג נאה לחברת קומברס הישראלית: החברה דורגה במקום הראשון בעולם בתחום הבילינג, לפי סקר שערכה חברת המחקר יאנקי גרופ. המחקר נערך בקרב 150 מפעילות טלקום בעולם.



על פי עורכי המחקר, יתרונה של קומברס טמון ביכולתה לנהל מערכת חיובים מקיפה התומכת גם בתשלומי פוסט-פייד (תשלום אשראי רגיל) וגם בתשלומי פרי-פייד (תשלום מראש בכרטיסי חיוג).

לדרכי החיוב המגוונות יש שני יישומים שכיחים: האחת, במשפחות בהן ילדים מחוייבים באמצעות כרטיסי Prepaid - וההורים באמצעות חשבון Postpaid. השנייה, בטלפונים המשמשים מקומות עבודה בהם מחוייבים המעסיקים על שיחות עסקיות - והעובדים על שיחותיהם הפרטיות.



על כך, מרחיב האנליסט ארי בנארג'י: "לצורך צמיחה זקוקים המפעילים כיום למודל חיוב חדשני ולקומברס יש פתרון המשלב חיוב Prepaid עם Postpaid שזכה להצלחה בשוק. האטרקטיוויות שלו נובעת מהגישה המוצרית לתרחישי תשלום משולבים, דהיינו, היכולת לחייב עבור מוצרים שונים ב-Prepaid או Postpaid או בשילוב של שניהם".



למקום השני בסקר של חברת יאנקי גרופ הגיעה חברה ישראלית נוספת: אמדוקס. שתי החברות יציגו את הפתרונות שלהן החל ממחר בתערוכת העולם הסלולרי בברצלונה.



מיאנקי גרופ נמסר כי "הסקר ממצב את קומברס כספקית המובילה בעולם של פתרונות בילינג לחברות טלקום וכחברה הממוצבת בצורה הטובה ביותר לספק פתרון מקיף מקצה לקצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully