וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שלי יחימוביץ' על מערכת הבחירות באינטרנט: טוקבקים עושים באהבה או שלא עושים בכלל

TheMarker

15.2.2009 / 13:25

יחימוביץ': "היינו המפלגה היחידה שלא שילמה לאנשים כדי שיכתבו טוקבקים לטובתה"



"היינו המפלגה היחידה שלא שילמה לאנשים כדי שיכתבו טוקבקים לטובתה", כך כותבת ח"כ שלי יחימוביץ' (מפלגת העבודה) באתר האינטרנט שלה בעקבות מערכת הבחירות האחרונה. "נכון שממילא היינו עניים מאוד, אבל מצד שני בחבילת שרותי המחשוב שרכש הקמפיין היו גם, בילד אין, שרותי טיקבוק. כשלקחתי על עצמי את צוות התגובות, נפרדתי מייד מהשרות בתשלום, שממילא לא החל לעבוד. בשכנוע אנשים להצביע למפלגה צריך אמונה בדרך, אכפתיות, ושחקני נשמה. יש לי הסתייגות עזה מהרעיון שמישהו יצדד בי או במפלגתי, ערכית ופוליטית, תמורת תשלום".



יחימוביץ' הדגישה כי "כתבתי מכתב למי שביקשו להתנדב לפעילות ערב הבחירות דרך מטה הארגון של המפלגה. במקביל, פניתי גם למיילינג ליסט שלי, שאלתי מי מוכן לטקבק ולהיות פעיל בפורומים, בהתנדבות. 140 איש לקחו זאת על עצמם ועשו זאת בצורה מופלאה.



"אחרי הבחירות (חשבונות הנפש בפוסטים אחרים) כתבנו מכתב תודה לכל הטוקבקיסטים. לבושתנו, עשינו טעות (ליבי, מיכל ואנוכי) ושלחנו אותו, בניגוד למנהגנו, עם כל הכתובות והשמות כשהם חשופים, במקום להיות מוסתרים. זה לא שמישהו ביקש להיות סודי. זה אנחנו שהחמרנו בצינעת המתנדבים. תפסנו את הראש, התביישנו מאוד בטעות, אבל בכל רע יש גם טוב, והרשימה הגלויה הולידה התכתבות בין הטוקבקיסטים, שעודה נמשכת והריהי כאן לפניכם, בפורמט של טוקבקים. אתם מוזמנים להמשיך אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully