וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם הפצה משמעותי למובייל מקס - חברת ברודסופט האמריקאית ללקוחותיה את מוצרי החברה

אמיתי זיו

15.2.2009 / 14:40

ברודסופט האמריקאית היא אחת השחקניות המשמעותיות בעולם בענף המרכזיות הוירטואליות; מדובר בעסקת הפצה ללא כסף


חברת מובייל מקס (Mobile Max) הישראלית מודיעה כעת, על רקע תערוכת העולם הסלולרי בברצלונה על עסקת הפצה משמעותית מבחינתה, כאשר חברת ברודסופט(BroadSoft) ממרילנד ארה"ב תציע את המוצר של מובייל מקס ללקוחותיה. מכיוון שמדובר בעסקת הפצה ללא כסף, מובייל מקס לא דיווחה עליה למשקיעה בבורסה בתל אביב.

מובייל מקס מפתחת פתרון המאפשר לנתב שיחה יוצאת מהסלולר דרך מקור אחר שאינו המפעילה הסלולרית, כמו דרך ספק שיחות קווי, ספק שיחות בין לאומיות או מרכזיית הארגון. מדובר בפתרון תוכנה אשר מותקן על הטלפון הנייד של הלקוח וגורם להוזלת שיחות, בדגש על שיחות בין לאומיות.

ברודסופט האמריקאית היא אחת השחקניות המשמעותיות בעולם בענף המרכזיות הוירטואליות (מרכזיות לעסקים ללא צורך בהתקנת חומרה). את הפתרון שלה מספקת ברודסופט לחברות תקשורת רבות בעולם, לקוחותיה בארץ הן בזק ו-012 סמייל, המציעות פתרון תחת השם IP Centrex. כעת, בעקבות העסקה, ברודסופט תציע ללקוחותיה להתקין את הפתרון של מובייל מקס. לקוח עיסקי שיבחר בשירות יוכל לגרום לכך שכל השיחות היוצאות מהנייד שלו עוברות דרך המרכזייה של הארגון, בתעריף מוזל, וכן במספר מזוהה של השלוחה של אותו עובד.

את הפתרון המשותף יציגו החברות בחללי התצוגה שלהן בברצלונה. מובייל מקס תציג גם פיתוח חדש של הפתרון למכשירי נוקיה ובלקברי וכן לראשונה קליינט ייעודי לאייפון. מובייל מקס התפרסמה לאחרונה כאשר חברה בריטית ניתקה איתה מגעים על רקע מבצע עופרת יצוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully