וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה - המוסיקאית בעלת ההכנסות הגבוהות ביותר לשנת 2008

סוכנויות הידיעות

15.2.2009 / 14:53

מדונה הכניסה 242.2 מיליון דולר בשנה שעברה, מתוכם 222.9 מיליון מתוך המופע Sticky and Sweet



למי שתהה איפה נמצא הכסף הגדול בעולם המוסיקה, מומלץ להביט ברשימת האמנים המכניסים ביותר לשנת 2008: הוא נמצא בסיבובי ההופעות. וכך, באמצעות מופע מצליח שמלווה אלבום חדש, נמצאת מדונה במקום הראשון ברשימת האמנים המכניסים ביותר בעולם המוסיקה של "בילבורד".



מדונה הרוויחה הכניסה 242.2 מיליון דולר בשנה שעברה. האלבום שלה, Hard Candy, הגיע רק למקום ה-50 ברשימת האלבומים המצליחים בארה"ב והיא הגיעה למקום ה-14 ברשימת הורדות השירים הדיגיטליות.



עם זאת, המופע המלווה את האלבום - Sticky and Sweet - היה המופע המכניס ביותר בשנת 2008, שגרף 222.9 מיליון דולר. עם זאת, הוצאות המופע הגיעו עד לכדי 40% מההכנסות, לפי הערכות בתעשיית המוסיקה.



במקום השני ברשימת המוסיקאים המכניסים נמצא ג'ון בון ג'ובי, עם 157.2 מיליון דולר בשנה שעברה. במקום השלישי נמצא ברוס ספרינגסטין עם 156.3 מיליון דולר. במקום הרביעי נמצאת להקת פוליס עם 110 מיליון דולר, ואת החמישיה הראשונה סוגרת סלין דיון עם 99.2 מיליון דולר.



חמשת הראשונים ברשימת המוסיקאים המכניסים ביותר הם אלה שסיבובי ההופעות שלהם היו המכניסים בעולם ב-2008. את החמישיה השנייה מרכיבים זמר הקאנטרי קני צ'סני, ניל דיאמונד, להקת הקאנטרי-רוק ראסקל פלאטס, האחים ג'ונאס וקולדפליי.



במקביל, מדונה עושה כסף לא רק ממוסיקה: במכירה פומבית שנערכה בסוף השבוע הניב צילום עירום של מדונה, אשר צולם בשנת 1979 - לפני שהתפרסמה כזמרת - 37,500 דולר - כפול מההערכות הראשונות.



הצילום - בו נראית מדונה בת ה-20 בצבעי שחור ולבן - נרכש על ידי לקוח אירופי בבית המכירות הפומביות כריסטיז. את התמונה צילם לי פרידלנדר, בימים בהם מדונה היתה רקדנית שנאבקה על המשכורת הבאה בניו יורק, וענתה למודעת דרושים לדוגמנית עירום.



התמונה של מדונה נמכרה במסגרת מכירתן של 150 תמונות של אושיות אופנה וידוענים, מהאוסף של ליאון ומיכאלה קונסטנטינר.



לפני מדונה העולם התלהב מבלונדינית אחרת לחלוטין: מרילין מונרו תמיד נכנסת לרשימת המפורסמים שהלכו לעולמם בעלי ההכנסות הגבוהות ביותר, והפנים המפורסמות שלה צפויות להביא להכנסות נוספות לאחראים על עיזבונה של הידוענית השבוע.



ארנט אונליין אוקשנס, אתר המכירות הפומביות המקוון, צפוי לערוך מכירה מיוחדת של 60 צילומים של מרלין מונרו, אשר צולמו על ידי 15 צלמים מפורסמים, ביניהם ברט שטרן, ג'ורג' באריס ואלפרד אייזנשטדט.



המכירה הפומבית תימשך עד ל-24 בפברואר. הצילום שצפוי להניב את ההכנסות הגבוהות ביותר מהמכירה הוא צילום של אייזנשטדט, בו נראית מרלין מונרו כשהיא לובשת סוודר שחור. הצילום צפוי להניב 20-30 אלף דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully