וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים לבית המשפט ב"סטייל": ב.מ.וו מציעה הנחות משמעותיות לחברי לשכת עורכי הדין

דניאל שמיל

15.2.2009 / 15:47

ב.מ.וו 118i מוצעת ב-160 אלף ש' במקום 180 אלף ש' וב.מ.וו 318i ב-209 אלף ש' במקום 250 אלף ש'



הירידה במכירות רכבי היוקרה מביאה את היבואנים למצוא אפיקי שיווק חדשים. קמור, יבואנית ב.מ.וו, החלה לאחרונה במבצע ללשכת עורכי הדין. במסגרת המבצע מוצעים שניים מדגמי הבסיס של ב.מ.וו בהנחות משמעותיות.



ב.מ.וו 118i, קומפקטית יוקרתית, מוצעת ב-160 אלף שקל במקום 180 אלף שקל (הנחה של 11% שמביאה את המכונית למחיר דומה של הגרסאות היקרות של פולקסווגן גולף) וב.מ.וו 318i, משפחתית יוקרתית, מוצעת ב-209 אלף שקל במקום 250 אלף שקל (הנחה בשיעור 16%). שתי הגרסות מצוידות באותו מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר המייצר 136 כ"ס. חברי הלשכה יוכלו לקבל הנחות גם על דגמי ב.מ.וו האחרים.



בקמור מקווים למכור 70 מכוניות מדגם 318i ו-50 מדגם 118i. פרסום המבצע, שהגיע בדיוור ישיר לחברי הלשכה, נחשב לחריג בשוק רכבי היוקרה. בתחום זה, ההנחות ניתנות באופן פרטני ללקוחות בתהליך של משא ומתן ולא במוצהר ובפומבי. זאת כדי להיזהר בתדמיתם היקרה והיוקרתית של המותגים. זו אולי הסיבה שבהתמודדות על מבצעי הרכב לעמיתי "חבר" בשנה הקרובה לא מתמודדים מותגי היוקרה הנמכרים ביותר בישראל.



ישראל בן-חיים, מנכ"ל קמור, לא חושש מפגיעה בתדמית של ב.מ.וו ומסביר "המבצע הוא לאוכלוסיות מסוימות והוא מוגבל בזמן ובכמויות. אנחנו עורכים אותו כדי להדגיש שלב.מ.וו יש דגמים שהם ברי-השגה". בן-חיים מדגיש כי החברה לא תיתן הנחות למועדונים גדולים כמו "חבר" או "הוט", אך ייתכן שתציע מבצעי דומים לחברי לשכת עורכי הדין.



בשנה האחרונה, מועדוני הלקוחות השונים הפכו לדרך מקובלת להעניק הנחות מפליגות לקהל מסוים מבלי לפגוע במחירי המחירון ובערך ציי הרכב של חברות הליסינג. לדוגמא, למעלה מחצי ממכירות סוזוקי בשנה שעברה היו לחברים במועדוני לקוחות שונים. זו אולי הסיבה ש-10 מבין 12 יבואנים גדולים בארץ בחרו להתמודד על האפשרות להציע מבצעים למועדון "חבר" של גמלאי מערכת הביטחון והמשרתים בקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully