וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר גלזר תובע 330 א' ש' משותפו העסקי - דוד דודאי; חייבים לי כסף על טיסות לטורקיה וקפריסין

הילה רז

15.2.2009 / 16:26

השניים הגישו תביעת נגד בסך מיליון ש': גלזר ערך במשרדיו שיפוץ גרנדיוזי, הכולל אקווריום ענק ומפלי מים



עופר גלזר, בעלה של שרי אריסון - בעלת השליטה בבנק הפועלים, הגיש תביעה בסך 330 אלף שקל מבני הזוג אסתר ודוד דודאי שהיו שותפיו העסקיים. בתגובה הגישו השניים תביעה שכנגד בסך מיליון שקל, ובה הם מפרטים את טענותיהם בנוגע למסכת הבזבוזים של גלזר. בין היתר, מתארים השניים בתביעתם את משרדיו המשופצים של גלזר במגדלי עזריאלי הכוללים אקווריום על קיר שלם, מפלי מים, חדר כושר וספא אישיים. מקורבים לפרשה מסרו כי המשרדים של גלזר אמנם יפים ומכובדים, אבל הם בטח לא כפי שמתואר בתביעה.



לטענת גלזר בתביעתו, במסגרת ההיכרות העסקית בינו לבין דודאי, איש עסקים שבבעלותו חברות בתחום האנרגיה ומרכז את פעילותו הפיננסית בז'נבה, הסכימו השניים להקים שותפות עסקית ולחלוק משרד משותף. ב-2006 חתמו גלזר ודודאי על הסכם השקעה משותפת בחברת א.פ.ס.ק חום טוב. גלזר טוען כי הוא שילם עבור ההשקעה בא.פ.ס.ק 5 מיליון דולר, בעוד שדודאי שילם שני מיליון דולר בלבד. לטענת גלזר הוא מימן 1.5 מיליון דולר מתוך החלק שהיה אמור דודאי לשלם, והסכום הועבר לו באיחור של 79 ימים, כך שהריבית עליו מוערכת ב-68 אלף שקל.



גלזר מציין כי לצורך העסקה הוא ודודאי חכרו מסוקים, אך דודאי לא שילם את חלקו בתשלום - 11 אלף שקל, וכי הוא נשא לבדו בעלות טיסות משותפות לקפריסין ולטורקיה. עוד קובל גלזר כי דודאי טרם הסדיר את חובו לעורכי הדין שליוו את העסקים השונים בסך 14 אלף שקל. לגרסת גלזר, דודאי שכר ממנו שטחים במגדל עזריאלי לשימושו, אך נהג לשלם רק חלק מחובותיו, והוא חייב בדמי שכירות והוצאות בסך כולל של כ-167 אלף שקל.



בתגובה לתביעה בני הזוג דודאי הגישו תביעה שכנגד בסך מיליון שקל. בתביעה נטען כי גזלר התנהל באופן תמוה, בלתי מקצועי, ורשלני וגרם לדודאי נזקים קשים. לגרסת דודאי, לפי הסכם ההשקעה הוא היה רשאי לעכב את מלוא התשלום בעסקת א.פ.ס.ק מאחר שהמוכרים לא מסרו את מלוא המידע בנוגע לעסקה. דודאי סבור שהעברת התשלום על ידי גלזר פגעה בכדאיות העסקה. דודאי טוען כי גלזר נטל ממנו כספים לצורך מימון שבע טיסות, שהייה במלונות וארוחות בסך כולל של 140 אלף שקל ונטל ממנו יצירות אמנות בשווי של מאות אלפי שקלים, שהיו במשרדו של דודאי ולא הושבו מעולם.



לטענת דודאי, הוא הסכים לשיפוץ שנעשה במשרדים במגדלי עזריאלי, אך לדבריו, "השיפוץ אותו ניהל גלזר הפך לסאגה ראוותנית בלתי נגמרת... גלזר הקים במשרדו אקוואריום של מים מלוחים על פני קיר שלם, והקדיש קיר נוסף שלם לצורך מפלי מים עם בריכות דגים". בנוסף גלזר הקים לעצמו חדר כושר אישי, חדר מנוחה וספא אישי, ללא הסכמתו של דודאי. האחרון העריך את נזקיו בשל השיפוץ ב- 250 אלף שקל.



עו"ד יחל בקר וישראל וולנרמן, המייצגים את דודאי, מסרו כי הצדדים בחרו להפנות את הסכסוך להליך של גישור ולכן אינם מעוניינים להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully