וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסוניק הורתה לעובדיה לרכוש מוצרים של החברה בשווי כ-2,000 דולר כל אחד כדי לחסל המלאים

הדר תדמור

15.2.2009 / 20:02

10,000 עובדי ההנהלה הגבוהה של החברה ביפאן צפויים לפעול אחר ההוראות ולרכוש מוצרים של החברה



פנסוניק, ענקית האלקטרוניקה היפאנית, הורתה לעובדיה ביפאן לרכוש מוצרים של החברה בשווי כ-2,000 דולר. העובדים התאגידיים בחברה צפויים למלא אחר ההוראה, אשר ניתנה בצורה ישירה או כעידוד עקיף להפנות חלק ממשכורתם לרכישת מוצרי החברה כדי להוריד את המלאים.



כ-10,000 עובדים תאגידיים של פנסוניק ביפאן הושפעו מההוראה הלא מסורתית של החברה, ולפי דיווח העיתון "טיימס" הלונדוני אין להם הרבה זמן לחשוב על ההוראה - עליהם לרכוש מוצרים של פנסוניק, בין אם הם רוצים ובין אם לאו, עד לסוף חודש יוני.



עובדי ההנהלה הגבוהה בחברה קיבלו הוראה "המעודדת" אותם לרכוש מוצרים בשווי 200 אלף ין (2,178 דולר). דובר החברה אמר לעיתון "טיימס" הלונדוני כי ההוראה לרכוש מוצרים של פנסוניק ניתנה למנהלים והם לא צופים כי שיעור הסירוב להוראה יהיה גבוה.



פנסוניק אינה החברה היפאנית היחידה שמעודדת את העובדים שלה לרכוש מוצרים של המותג עבורו הם עובדים כדי להוריד את המלאים. טויוטה עודדה את 2,200 העובדים הבכירים בחברה לרכוש מכונית חדשה. פוג'יטסו שלחה דואר אלקטרוני ל-100 אלף עובדים בחברה וציינה כי היא תהיה מאושרת אם יוכלו להעלות את אחוז עובדי החברה שהם גם בעלים של מוצריהם.



פנסוניק, יצרנית טלוויזיות הפלאזמה הגדולה בעולם, דיווחה בתחילת החודש על הפסד רבעוני ראשון מזה שש שנים והורידה את תחזית הרווח שלה בעקבות התחזקות הין והירידה בביקוש למוצרי אלקטרוניקה בעקבות המיתון העולמי. בנוסף, הודיעה החברה כי תפטר 15 אלף עובדים ותסגור 27 מפעלים ברחבי העולם.



פנסוניק דיווחה על הפסד רבעוני של 63.1 מיליארד ין (704 מיליון דולר), לעומת רווח של 115.2 מיליארד ין ברבעון המקביל שנה קודם לכן. החברה צופה כעת כי תרשום הפסד של שנתי של 380 מיליארד ין (4.2 מיליארד דולר) - ההפסד השנתי הראשון שלה מזה שש שנים - לעומת תחזית קודמת לרווח שנתי של 30 מיליארד ין ורווח של 281.9 מיליארד ין בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully