וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריף: בזכותי ישראל ביתנו הפכה ממפלגה שולית לגדולה

TheMarker

16.2.2009 / 9:10

אורן זריף לליברמן: "כיוונתי כוחות לתדר החשיבה לעם שיבחרו בך - אני צריך להיות שותף בהחלטות שלך"


אורן זריף ממשיך לקחת קרדיט על אירועים חשובים במדינה. לפני שלושה שבועות טען כי הוא עזר ליצחק תשובה למצוא את הגז הטבעי בקידוח "תמר 1", ולפני שבועיים פנה לשר התשתיות בנימין בן אליעזר בהצעה לעזור לו להגדיל את כמות הגשמים במדינה, כעת פונה זריף אל ליברמן בטענה - בזכותי מפלגת ישראל ביתנו הפכה למפלגה גדולה ומרכזית בישראל.

זריף פונה לליברמן בבלוג שלו באתר "תפוז" ואומר כי "בפגישתנו שהתקיימה במשרדך אשר בירושלים דנו ושוחחנו רבות בנוגע לקידום מפלגתך בבחירות ועל רצונך ושאיפתך להגדלת מפלגתך. כמו כן, דנו מה ביכולותיי וכישוריי הייחודיים לעשות ולעזור להגדלת הסיעה. כלומר, כיצד אוכל בעזרת כוחותיי להגדיל את מספר המנדטים של המפלגה בבחירות הקרבות. באותה פגישה הועלו רעיונות והצעות שונות בפניי ואף ניתן היה להבין כי יש באפשרותי להיכלל ברשימתך לכנסת, אך סירבתי בשל עיסוקיי הרבים".

עוד אומר זריף כי "ציינתי כי אני מוכן ומזומן לעזור לך, מאחר שאני רואה עצמי כחלק בלתי נפרד ממפלגת ישראל ביתנו ואעשה הכל להצלחת המפלגה בבחירות. לחצתי את ידך והבטחתי כי אעשה כל שביכולתי לעזור בכך שאכוון את כוחותיי לתדר החשיבה של תושבי המדינה כך שיבחרו ויצביעו בעדך. וכך עשיתי!!!"

"כמו כן, הבטחתי לך באותה הפגישה כי רבים מתושבי המדינה יבחרו בך ומספר המנדטים שתקבל יהיה רב והרבה מעבר למצופה. כאשר אמרתי לך כל זאת וציינתי אף בפניך כי תקבל בין 15 ל- 18 מנדטים, הנדת בראשך וחייכת חיוך ספקני".

זריף אף מגלה דברים חדשים על מערכות בחירות קודמות: "אני עומד מאחורי דבריי אלה, בדיוק כפי שהוכחתי יכולותיי בעבר עם סיעתו של עמיר פרץ עם אחד ועם מפלגתו של הרב עובדיה יוסף שליט"א, ש"ס, מפלגה שזכתה בעזרתי במספר מדהים של 17 מנדטים בעבר. ענין זה, עזרתי לש"ס, פורסם, באותה העת, בהרחבה בכותרות העיתונים ובכלי התקשורת האלקטרונית - ידוע כי מפלגות אשר נעזרו בכישוריי בעבר ואף הגיעו למספר מנדטים גבוה בזכות כוחותיי ונמנעו מלשבח ולהוקיר את הצלחותיי, כישוריי ופועלי קבל עם ועדה התמוססו ונעלמו לתהום הנשייה".

"לאחרונה, בטרם הבחירות, ש"ס ואף מפלגות אחרות פנו אליי בבקשה כי אעזור להם להגדיל את מספר הבוחרים למפלגתם אך אני דחיתי אותם על הסף כי החלטתי להירתם לעזרת מפלגתך, ישראל ביתנו".

זריף רוצה כעת גם תשלום: "בהתחשב בכך כי בזכות יכולותיי וכישוריי הייחודיים קיבלת 15 מנדטים, הנני דורש כי כעת ובמיוחד עכשיו תיעזר בשירותיי ושאהיה נוכח בכל הישיבות והדיונים שתקיים במפלגתך ואל מול מפלגות השלטון להקמת קואליציה - אני אוכל לדעת את מחשבותיהם של הגורמים השונים, לחבר ולגשר בין הצדדים הרלוונטיים וכן להכיר את הנפשות הפועלות ולבדוק את תדר חשיבתם של המתדיינים אם יש בכוונתם לפעול באופן נקי לטובת הכלל, לייעץ לך על הפעולות שיחזקו את מפלגתך כפי שסוכם בפגישה האמורה לעיל. אני אוכל, ללא כל ספק, לעזור לך בבוא היום להעפיל לראש הפירמידה כלומר להיות ראש ממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully