וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לאפריקה: אלווריון תספק ציוד תקשורת לאורנג' בוצואנה

ניר צליק

16.2.2009 / 11:51

אלווריון תפרוס את הרשת בשתי ערים מרכזיות, גבורון ופרנסיסטאון



אלווריון, ספקית פתרונות הפס הרחב, תספק רשת WiMAX לאורנג' בוצואנה. החברה תספק לאורנג' את פתרון ה-4motion מקצה לקצה. הרשת תאפשר לאורנג' בוצואנה לספק שירותי מידע מתקדמים לבתים ולעסקים בערים גבורון ופרנסיסטאון, שתי הערים הגדולות ביותר בבוצואנה שלהן אוכלוסיה של יותר מ-330 אלף אנשים.



הרשת הראשונה הוקמה ביוני 2008 בגורון, בירת בוצואנה, ולאחר פריסת הרשת, הגדילה אורנג' את הכיסוי בגבורון והקימה רשת נוספת בפרנסיסטאון, עיר תעשייה ומסחר מרכזית, בנובמבר 2008. הרחבות עתידיות נוספות של הרשת מתוכננות בערים נוספות בבוצואנה.



תחת ההסכם, אלווריון תנהל גם את הפרויקט עבור אורנג' בוצואנה ותתקין, תטמיע, תתכנן ותתמוך טכנית ברשת. "אנחנו שמחים להיות השותפים של אורנג' בוצואנה ב-WiMAX", אמר צביקה פרידמן, נשיא ומנכ"ל אלווריון.



אוכלוסיית בוצואנה מונה 2 מיליון בני אדם בקירוב, והיא בעלת אחד משיעורי החדירה הנמוכים ביותר של אינטרנט ברחבי העולם, כ-4%.



אלווריון סיימה את הרבעון הרביעי של שנת 2008 עם הכנסות שהסתכמו ב-70.1 מיליון דולר, גידול של 6% בהשוואה להכנסות הרבעון הרביעי של שנת 2007, שהסתכמו בסך של 66.3 מיליון דולר וירידה של 6% לעומת הכנסות בסך 74.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2008. תחזית השוק היתה להכנסות של 71.8 מיליון דולר, כך שהחברה החמיצה את תחזיות השוק.



ההפסד הנקי ברבעון הרביעי הסתכם ב-4.8 מיליון דולר, או 8 סנט למניה. זאת בהשוואה לרווח נקי של 12.4 מיליון דולר או 20 סנט למניה ברבעון המקביל ורווח נקי בסך 803 אלף דולר, או סנט אחד למניה ברבעון השלישי.



בנטרול הוצאות בגין הפחתת נכסים בלתי מוחשיים, הוצאות בגין אופציות, הכנסות אחרות, הוצאות רה-ארגון והשפעת הפעילות שהופסקה, דיווחה החברה על רווח נקי של 119 אלף דולר ואיזון ברווח למניה, לעומת רווח נקי של 3.1 מיליון דולר, או 5 סנט למניה ברבעון המקביל, ובהשוואה לרווח נקי על בסיס של 3 מיליון דולר או 5 סנט למניה ברבעון הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully