וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נביעות מודיעה על הפסקת ייצור מים מינרליים

עדי דברת

16.2.2009 / 12:07

ההפסקה הינה בשל שינוי זמני באיכות המים במעיין עין זהב כתוצאה מהגשמים האחרונים שהיו עזים



ישראל מתייבשת? אחרי מי עדן גם נביעות מודיעה כי הפסיקה את השאיבה מהמעיין ואת ייצור הבקבוקים והכדים. נביעות מסבירה כי השאיבה והייצור הופסקו בשל שינוי זמני באיכות המים במעיין עין זהב, ממנו נשאבים המים, כתוצאה מהגשמים האחרונים שהיו עזים.



החברה מבהירה כי כל מוצרי נביעות, הנמצאים בשוק, שווקו לאחר שעמדו בכל בדיקות האיכות והם ראויים ובטוחים לשימוש.



מנביעות נמסר ל TheMarker כי כרגע אין חוסרים ולחברה מלאי לימים הבאים. עם זאת, המלאי צפוי להספיק לימים ספורים בלבד. בכל הנוגע לכדים לבתים, החברה ממשיכה לספקם אולם במתכונת מצומצמת יותר. כך, לקוח המזמין שני כדים יקבל כד אחד בלבד וכדומה.



כפי שפורסם ב TheMarker, מי עדן הודיעה אתמול בערב כי תשהה את פעילות המילוי של מוצריה. מהחברה נמסר כי בשל חוסר עקביות בתוצאות בדיקות המים השגרתיות באיגום המעיין, שהתקבלו בימים האחרונים, החליטה החברה באופן יזום להשהות את פעילות המילוי של מוצריה. עוד מבטיחה החברה לפעול במהירות לבדיקת הנושא בתיאום עם משרד הבריאות וגורמים מקצועיים נוספים.



החברה הבהירה כי כל מוצרי מי עדן המוגמרים, בבקבוקים ובכדים, הנמצאים ברשתות השיווק או בבתי המנויים, הינם תקינים לחלוטין.



ליאור בן ארצי, מנכ"ל מי עדן, אמר ל-TheMarker כי החברה מקיימת בדיקה כל שעה, בנוסף לבדיקות של גורמים חיצוניים וכי בבדיקות המיקרוביליות ופיזיקליות עלו לעיתים סטיות קלות מהנדרש בתקן.



בן ארצי הוסיף כי המחסור יורגש בנקודות המכירה כבר בימים הקרובים. מי עדן מספקת את שירות הכדים למעל 160 אלף בתים ובקבוקים לאלפי נקודות מכירה קמעונאיות.



לדברי בן ארצי, הבעיה שנוצרה נובעת ככל הנראה ממעבר בין ימים גשומים לימים ללא גשם והוא מעריך כי הבעיה תיפתר בימים הקרובים. עם זאת, מכירות המים מינרלים של מי עדן מוערכות בכ-420 מיליון שקל בשנה, לכן גם יום אחד אומר נזק של יותר ממיליון שקל למי עדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully